itterbeckje Geplaatst: 14 april 2015 Geplaatst: 14 april 2015 goedeavond allemaal.sinds oktober woon ik in een vrijstaand huis net over de grens.ik heb een grote lap tuin(750m2) die in vreselijk staat is.de tuin krijgt 4 themasvoor het huis zen tuinzijkant en gedeelte achter oosterse tuin.een hoek voor kippen,konijnen en mijn uilen.en stuk van 50m2 een moestuin. om het laatste stukje heb ik mij hier aangemeld.kan genoeg advies krijgen.zal morgen foto maken van wat ik nu allemaal gedaan hebt.het is nu beetje laat. groetjes Anita Quote
petersmit Geplaatst: 15 april 2015 Geplaatst: 15 april 2015 Welkom en je zult zien dat je volgend jaar 100m2 moestuin wilt.. Quote Ook voor privé vragen beschikbaar! https://www.dutchgardenseeds.com en voor (biologische) zaden natuurlijk..
balkontuinder Geplaatst: 15 april 2015 Geplaatst: 15 april 2015 Uilen! Wat leuk. Welke soorten heb je? Quote
Johmir Geplaatst: 15 april 2015 Geplaatst: 15 april 2015 Welkom op het forum. Het klinkt mooi allemaal en ja, die uilen, doe daar ook meteen wat foto's van! Quote
Stan Geplaatst: 15 april 2015 Geplaatst: 15 april 2015 Welkom en vast een mooie oogst. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Jorieke123 Geplaatst: 29 april 2015 Geplaatst: 29 april 2015 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.