oogje Geplaatst: 15 april 2015 Share Geplaatst: 15 april 2015 Hallo, mijn naam is Linde en ik woon in Eindhoven, daar heb ik een prachtig dakterras van 3x5m op het zuiden. Onlangs heb ik zelf een moestuintafel van 150 bij 60 cm en 90 cm hoog gemaakt en ga ik proberen om daar wat lekkere dingen in te verbouwen. (dat betekent dus 10 vakken van 30x30 zoals in de makkelijke moestuin gebruikt word)Eerst dit jaar maar eens met de moestuintjes van de Albert Heijn.Dit is mijn moestuintafel:Ideaal het kleine tafeltje er aan vast zeer multifunctioneel! Ook heb ik een tiental potten met fruitplanten, o.a. twee minitree appelboompjes, 2 soorten framboos, 3 soorten aalbes en aardbeien.Ook staat er munt en lavendel in pot.De loungebank die voor een klein stukje op de foto staat heb ik ook zelf gemaakt! Nu ben ik nog aan het nadenken wat voor systeem voor water geven ik kan gebruiken om makkelijk een keer een weekend of een week weg te kunnen gaan zodat mijn planten wel overleven (zoals ik al zei is het terras op het zuiden, dat word dus erg warm!!) Ik hoop hier heel veel tips te kunnen vinden, en wie weet een aantal mensen uit de omgeving om ervaringen uit te wisselen of gewoon gezellig te kletsen. groetjes!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jan Lokman Geplaatst: 15 april 2015 Share Geplaatst: 15 april 2015 welkom mooi gemaakt hoor Quote "Natura non nisi parendo vincitur " Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
balkontuinder Geplaatst: 15 april 2015 Share Geplaatst: 15 april 2015 Welkom! Mooie bak hoor. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Stan Geplaatst: 15 april 2015 Share Geplaatst: 15 april 2015 Welkom en vast een mooie oogst. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RobO Geplaatst: 16 april 2015 Share Geplaatst: 16 april 2015 om door een ringetje te halen... Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
oogje Geplaatst: 16 april 2015 Auteur Share Geplaatst: 16 april 2015 dank voor de complimenten, vind het wel spannend hoor om te beginnen met een moestuin, heb totaal geen groene vingers dus hoop ook echt dat het gaat lukken. het enige wat tot nu toe altijd gelukt is is tuinkers Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RobO Geplaatst: 16 april 2015 Share Geplaatst: 16 april 2015 zoooo , gaat de rest ook wel goed worden... Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
oogje Geplaatst: 16 april 2015 Auteur Share Geplaatst: 16 april 2015 vast wel, de radijs komt al op Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
geertlaurent Geplaatst: 17 april 2015 Share Geplaatst: 17 april 2015 Mooi gemaakt seg die Action potten zijn ook leuk hé Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 29 april 2015 Share Geplaatst: 29 april 2015 Welkom! Quote Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.