Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Aardappelen poten eind mei


Olive

Aanbevolen berichten

Ik ben me vast een beetje aan het verdiepen in wat ik straks nog kan gaan zaaien.

Welke rassen aardappelen zijn geschikt en vinden jullie smakelijk die ik eind mei nog zou kunnen proberen?

If you have a garden and a library, you have everything you need. ~ Cicero

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een aantal mensen hier gaven me de tip nog snel wat aardappelen te poten. Vandaar de vraag.

En eerder kon niet want toen had ik geen geschikte tuin.

If you have a garden and a library, you have everything you need. ~ Cicero

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een aantal mensen hier gaven me de tip nog snel wat aardappelen te poten. Vandaar de vraag.

En eerder kon niet want toen had ik geen geschikte tuin.

 

Ga eerst dan maar op zoek naar wat er nog te koop is van plantaardappelen.

Bespaart je de teleurstelling dat je een ras wilt en er niet meer is, als er nog iets te verkrijgen is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik heb ook nog veel verschillende rassen gezien bij verschillende sites. Ik twijfel nu een beetje of ik die wel of niet zal bestellen.

En moet ik dan voor de late rassen gaan? Of staat de term laat voor de lange duur van poten tot zaaien? Sorry voor de wellicht domme vragen maar met aardappelen heb ik dus nog zero ervaring.

If you have a garden and a library, you have everything you need. ~ Cicero

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens mij kan dsat nog wel hoor, mischien inderdaad wat lastig om nog pootgoed te krijgen maar

planten kan gewoon nog, mogelijk zijn ze iets kleinder dan normaa;l maarja zijn natuurlijk netzo lekker.

 

let je op dat sommige volkstuinen regels hebben, ze contgroleren de aardappel kweek en je bent verplicht gif te gebruiken bv

zelf kweek ik geen aardappel op de volkstuin maar thuis ga ik mischien nog zetten als ik nog aan pootaardappels kom ik heb bij de

www.degodin nog vandaag gevraagd of ze pootaardappels hebben dat weet ik nog niet, verkopen leuke oude aparte soortjes die weinig ziektegevoelig zijn en ook late soortjes, late soortjes kunnen volgens mij beter tegen nat en koud herfst weer.

 

Met alles geld een beetje dat ligt aan het weer wat we deze zomer krijgen als je laat bent met planten maar aan de andere kant is het net allerheiligen geweest dus seizoen net begonnen hoor, zeker waneer je plantjes koopt ipv zaaien.

Players only love you when they're playing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke wil je even latenm weten hier als ze nog pootaardappels heeft, dan weet ik het ook gelijk

 

bij bastin moet je eigenlijk ook even kijken (of juist niet ) geen aardappelen maar bij hun eetbareplanten assortiment staan nu ook de 1 jarige groenteplanten,

en omdat je mischien nog geen aubergine, kokommers, pompoen enzo hebt echt wel de moeite om even te spieken,

ik krijg zin om daar nog bij tekopen hoewel ik eigenlijk wel voldoende heb, maar ik vermoed dat bastin wel je smaak is

Players only love you when they're playing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi, bedoelde eigenlijk dat ik de mevrouw van de moestuintjes ging bellen. Wilde jou juist vragen hier het antwoord op de door jouw gestuurde mail door te geven.

If you have a garden and a library, you have everything you need. ~ Cicero

Link naar reactie
Delen op andere sites

oja natuurlijk ik begrijp hem ik dacht al pittige tante klimt gelijk in de telefoon zo van zijn er nog pootaardappels

ja ik zal als ik antwoord heb het aan je doorgeven degodin is ook nieuw voor mij.

Players only love you when they're playing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...