Jorieke123 Geplaatst: 30 augustus 2011 Geplaatst: 30 augustus 2011 Ik weet niet... het blad van mijn eeuwig moes is lichter van kleur, en minder gekarteld. Het blad ziet er een beetje uit als het blad van mijn koolraap. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Margareth Geplaatst: 30 augustus 2011 Geplaatst: 30 augustus 2011 hij lijkt ook wel een beetje op een boerenkool variant die ik heb....
harmony Geplaatst: 30 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 30 augustus 2011 Ik heb nog steeds geen idee en de planten geruimd. Ze roken in ieder geval naar kool, maar aangezien ik van andere soorten meeeeer dan genoeg had, heb ik hier niet van gegeten.
veuvecouderc Geplaatst: 30 augustus 2011 Geplaatst: 30 augustus 2011 Ik kan het formaat niet goed beoordelen van de foto maar het kunnen ook koolzaadplantjes zijn. VeuvecoudercDe weduwe in 2012 blog/veuvecouderc/
harmony Geplaatst: 31 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 31 augustus 2011 Ik heb mijn wagen volgeladen, vol met ......
harmony Geplaatst: 26 september 2011 Auteur Geplaatst: 26 september 2011 Met de natste zomer sinds 1906 was ik toch erg blij snijbloemen in de moestuin gezaaid te hebben, lijkt het binnen in ieder geval wat zomers
harmony Geplaatst: 6 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 6 oktober 2011 Tot mijn grote verrassing nog een handje herfstkoninkjes kunnen plukken
harmony Geplaatst: 9 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 9 oktober 2011 Vanag het laatste van dit gepoot, 6 verschillende soorten knoflook, totaal 9 bollen. Ben heel erg benieuwd wat dat straks wordt.
Jorieke123 Geplaatst: 13 november 2011 Geplaatst: 13 november 2011 Hee Harmony, maak je nog eens wat foto's van de tuin? Dit gedeelte gaat binnenkort 'op slot' en dan kan je niets meer toevoegen. Misschien leuk om volgend jaar terug te kunnen kijken hoe het er nu uit ziet! (en wij zien ook nog wat ) Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
harmony Geplaatst: 13 november 2011 Auteur Geplaatst: 13 november 2011 Oei Jorieke, dat wist ik niet. 't Is prachtig weer, dus straks maar even met de camera naar buiten!
Jorieke123 Geplaatst: 13 november 2011 Geplaatst: 13 november 2011 Daar wel prachtig weer? Ik wou het goede voorbeeld geven, door wat foto's te maken, maar hier hangt nog steeds een dikke mist. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
harmony Geplaatst: 13 november 2011 Auteur Geplaatst: 13 november 2011 Ja, het is hier super. We waren vanmorgen al voor 9 uur in het bos, nog een heel klein beetje heiïg, maar nu is het stralend weer. Je ziet de foto wel verschijnen
Dennis29 Geplaatst: 13 november 2011 Geplaatst: 13 november 2011 Hier is het ook prachtig zonnig weer
Jorieke123 Geplaatst: 13 november 2011 Geplaatst: 13 november 2011 Gisteren hier ook heerlijk! Nu nog steeds mist, we zien de buren niet eens (die zitten sowieso niet dichtbij... ) Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
harmony Geplaatst: 13 november 2011 Auteur Geplaatst: 13 november 2011 Nog net op tijd de laatste foto's genomen. Een half uurtje later werd het mistig. Ouwe zooi gaat op de komposthoop, onkruid wordt gewied, we genieten nog van het laatste bloemetje en Storm is aan puinruimen (daar gaat m'n suikermaïs )
Jorieke123 Geplaatst: 13 november 2011 Geplaatst: 13 november 2011 Mooie foto's! Het is hiet nooit opgeklaard, maar jij hebt een mooi zonnetje gehad! Lachen, die hond(en) met die stengels in de weer. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
harmony Geplaatst: 13 november 2011 Auteur Geplaatst: 13 november 2011 Dank je! Het najaarszonnetje deed wonderen Dat is onze jongste hond, net een jaar, een heeeeel ondeugende schapendoes. Ontdekte afgelopen week ineens dat er maïs stond waar hij van buiten het hekje bij kon. Ik heb hem maar laten begaan, hij had er zoveel plezier in Bovendien waren de meeste kolven al leeggegeten door de kraaien. Was een lekker middagje. Nog een paar van deze en de moestuin is opgeschoond.
Aanbevolen berichten