Aardpeer Posted April 24, 2015 Share Posted April 24, 2015 (edited) Aangeboden-2 framboos stekken opgepot. Ras onbekend. Dragen iets in de zomer en fors tot laat in het najaar, zelfs tot de nachtvorst.-2 afgelegde ,al gewortelde rode kruisbes met stekels, ras onbekend.(nog 1)-Aardperen., ras onbekend, eetbaar worden hier wel 2 meter hoog met gele bloemen.-Nog wat zakjes walnoten oogst 2014 (zijn op)-Tomatenplantjes. Supersweet 100 HF1, uit gekocht zaad-Uchi Kuri pompoen plantjes van gekocht zaad (op)-Stekje van Salie plant.-Zowel zaad als kleine plantjes van Italiaanse roosjes Brocolli (in Italie gekocht zaad) Brassica rapa sylvestris-Witlofzaad voor teelt zonder dekaarde Ik zoek -sedum plantjes voor de aanleg van een groendak-peperplantjes -paprika plantjes -zoethout plant -eetbare raszuivere pompoen.-Iemand die deskundig fruitbomen kan snoeien omgeving Achterhoek, ruilen in overleg. Edited May 1, 2015 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted April 24, 2015 Share Posted April 24, 2015 Hoi IK heb belangstelling voor de trapbak! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted April 24, 2015 Share Posted April 24, 2015 Eens kijken wat ik jou daarvoor kan geven. Ik heb wel een zoethoutplantje..hij is nog klein, komt net weer aan de groei na de winter..je zou die wel mogen, ik vind wel weer een nieuwe hier. Je kijkt maar even op mijn lijst als je wilt. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted April 25, 2015 Share Posted April 25, 2015 ik wil graag walnoten en heb pepertjes voor je en gekochte zaden van een tonda pandana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aardpeer Posted April 27, 2015 Author Share Posted April 27, 2015 Jet, de trapbak is door de buurman al opgehaald. RobO, ik ruil graag walnoten voor pepertjes en popmpoenzaad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted April 27, 2015 Share Posted April 27, 2015 ok. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raquette Posted April 27, 2015 Share Posted April 27, 2015 Als je nog een Uchi Kuri-plantje overhebt, houd ik me aanbevolen! Quote Everybody needs beauty as well as bread --- John Muir Algehele moes-, klus- en knutselblog: http://www.recoverista.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aardpeer Posted April 27, 2015 Author Share Posted April 27, 2015 Neem ik voor je mee Raquette. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aardpeer Posted May 1, 2015 Author Share Posted May 1, 2015 @Simke De uitleg vind ik ook op internet voor het snoeien. Ik zoek iemand die mij fysiek wil helpen met de snoei tzt of van de zomer. Wel bedankt voor je aanbod hoor.Rode kruisbes heb ik nog wel , neem ik mee voor je. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuusP Posted May 1, 2015 Share Posted May 1, 2015 Mag ik namens Almond wat aardperen meenemen? Ik heb raszuiver pompoen zaad van o.a. flespompoen, Jack b little of Hokkaido te ruil. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aardpeer Posted May 2, 2015 Author Share Posted May 2, 2015 Graag ruil ik ze voor Hokkaido of flessenpompoen. Jack b heb ik al. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts