Geplaatst: 27 juli 201510 j Auteur Zie dit nu pas. Wat geweldig dat Katrientje aan is geslagen,dat gaat prima!!!! De andere, tja, ik dacht echt dat alles Katrien was,maar het kan dan net zo goed een suavolens worden.
Geplaatst: 30 juli 201510 j Ja die heb ik ook in verschillende kleuren ,ik ga ze ook altijd stekken en die verkoop ik zelf vind ik ze heel mooi en de geur die er af komt is heerlijk .vooral sävonds
Geplaatst: 8 augustus 201510 j Auteur De eersten bloeien alweer,en geuren geweldig door de tuin.Ik verkoop nooit,maar geef gewoon weg.Straks,als ik weer snoeien ga,zet ik gewoon een advertentie neer in de weggeefhoek.
Geplaatst: 8 augustus 201510 j Auteur Nee, dat is de sanguinea,een zgn "koude" brugmansia. Vrij moeilijk te houden hier, en best lastig te stekken.
Geplaatst: 9 augustus 201510 j Auteur Super spot,is donkerroze,da's wel een warme. Ik heb m niet,ik heb wel een roze (bloeit nu zo) Ruikt erg lekker. Gommer heeft een zeer uitgebreide collectie Brugmansia's, die heeft ook de Super Spot.
Geplaatst: 10 augustus 201510 j Ik heb nog een stek van jou staan je wist alleen niet geel of roze dit jaar heeft hij niet gebloeid dus afwachten.Ik kwam die rode tegen op het net vond hem wel mooi.
Geplaatst: 22 augustus 201510 j Hij staat in bloei!Had ik dit jaar eigenlijk nog niet verwacht hij is roze/zalmkleurig.
Geplaatst: 15 juli 20178 j Bij mij staat hij ook super mooi in bloei nu Indy! en ruikt lekker krijg geen foto geplaatst.....
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.