CindyB Posted May 4, 2015 Share Posted May 4, 2015 Hallo, mijn naam is Cindy en ik ben compleet nieuw in de moestuinwereld Al jaren roep ik tegen mijn partner dat ik mijn eigen groente wil laten groeien en hij is ook heel enthousiast, maar.... Wij hebben een tuin zonder aarde Dat is een hele bewuste keuze, want ik heb een hekel aan onkruid wieden Oplossing... een tuinkas. Maar die nemen zoveel ruimte in, die willen we eigenlijk niet missen in de tuin, dus tot op heden ben ik niet verder gekomen dan een paar kruidenplantjes in een bak. Nu zijn wij via internet bij een bedrijf terecht gekomen die in zijn kassen stukken grond verhuurd om je eigen volks- of moestuin te creëren!Dit is DE oplossing! Afgelopen weekend zijn wij daar even gaan kijken en allebei nog enthousiaster geworden en morgen gaan we praten en een stukje grond uitzoeken. Via deze site hoop ik een hoop informatie te kunnen op doen en veel te leren! Quote Beginnend moestuinier met een moestuin van 42m2 onder glas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flup Posted May 4, 2015 Share Posted May 4, 2015 Welkom! Je zou ook een makkelijke moestuin / square foot garden in je tuin zonder aarde kunnen maken. Heb je je groente aan huis en je kunt er heel het jaar rond leuk van eten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted May 5, 2015 Share Posted May 5, 2015 Welkom! Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vrouw Holle Posted May 5, 2015 Share Posted May 5, 2015 Welkom en ik hoop dat je veel kas tuinier ervaring zult op doen.Wij hebben er wel voor gekozen om in toch relatief kleine tuin een kas zelf te bouwen met twee bakken daarnaast en her en der potten door de tuin heen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Lokman Posted May 5, 2015 Share Posted May 5, 2015 Welkom Quote "Natura non nisi parendo vincitur " Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted May 5, 2015 Share Posted May 5, 2015 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted May 5, 2015 Share Posted May 5, 2015 Welkom. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nasuada Posted May 5, 2015 Share Posted May 5, 2015 Welkom, enne onkruid kom je overal tegen hoor Quote https://www.deblijehoeve.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
geertlaurent Posted May 6, 2015 Share Posted May 6, 2015 Leuke plaats voor tomaten veel succes ermee en vierkante meter bakken vol potgrond en cocosvezel zijn ook erg onkruid vrij. Heb er zelfs aan aan gedacht om heel de tuingrond te mulchen daarmee Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaupyOnRide Posted May 6, 2015 Share Posted May 6, 2015 Veel plezier! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts