Mindit Posted May 6, 2015 Share Posted May 6, 2015 Hoi, Ik ben echt een beginner en ik heb denk ik nog vaak hulp nodig. Natuurlijk heb ik al veel gelezen, maar soms heb je toch advies nodig van andere mensen. Ik heb (o.a.) stoksnijbonen geplant, 3 zaden direct in een redelijk ruime pot. Deze beginnen nu aardig te groeien, moet ik deze nu al uit elkaar halen, en ieder in een eigen pot zetten? Of kan ik ze gewoon bij elkaar laten staan? Ik heb alleen een ruim balkon, dus in volle grond zal niet gaan Ik hoor graag jullie meningen/advies/vragen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spike Posted May 6, 2015 Share Posted May 6, 2015 welkom rechts boven kun je zoeken. in de volle grond doe ik 5- 7 bonen per stok. Ze groeien makkelijk langer dan 3meter waar wil je ze in zetten een grotere pot/zakhebben ze de ruimte om omhoog te groeien zoek ook even op internet naar Diana's moestuin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mindit Posted May 7, 2015 Author Share Posted May 7, 2015 Bedankt! Dan weet ik dat ik ze niet uit elkaar hoef te halen. Uiteindelijk zet ik ze in een nog grotere pot, ze kunnen eventueel naar boven groeien, maar kan ik ze misschien ook verticaal leiden? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...