Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Mysterieus onkruid


Liesje

Aanbevolen berichten

Hai allemaal!

 

Mijn tuin wordt overwoekerd door één specifiek soort onkruid. Geen probleem vind ik, wieden hoort er nu eenmaal een beetje bij. Maar ik vind het wel jammer dat ik niet weet wat voor soort onkruid het is. Kan één van jullie me misschien aan een naam helpen?

 

2b7jfm.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm, de zaailingetjes lijken er wel op, maar als ze groter zijn niet meer. Zo te zien groeit kroontjeskruid redelijk de lucht in, met een lange stengel. Dit onkruidje word meer gewoon een grotere variant van wat je op de foto ziet, beetje bossig zeg maar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb t op sommige plekken ook staan, nu tussen de lavendelplanten in. Ik weet niet hoe het heet maar je kan het zo als bosje oppakken en het is makkelijk los te scheuren van het stuk wat in de grond wortelt. Het spreid zich als het ware uit en t word niet al te hoog, bijna net een bodembedekker.

Good things come in small packages

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dat zo, ik dacht altijd dat dat voor een koe lekker afwisselend was als hij wat ander onkruid als gras kon eten,

nuja je ziet weleens dat er ergens een bos onkruid op weiland blijft staan wat ze niet lusten.

Players only love you when they're playing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat lijkt mij ook, maarik weet het ook niet, mischien dat koeien echt alleen van gras houden.

Maar dat gaat Rom ons vast vertellen want hij is met koeien opgegroeid

Rom nog een offtopic vraag maar ben je van plan om later ook boer te worden ?

Players only love you when they're playing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou je heb gelijk hoor lijkt mij ook best leuk vak, en als de mogelijkheid er is,

zit je nu op een lagere land en tuinbouw school ?

Ik geloof eigenlijk dat tuinbouw niet zo goed verdient voor het harde werken, van koeien voor melk enzo weet ik dat niet.

maarja vooral iets kiezen wat je echt leuk vindt dat is belangrijker dan geld

Players only love you when they're playing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zijn toffe scholen veel leuker dan gewone door de praktijk lessen kun je vreselijk lachen, en gaat de tijd lekker snel

en hoef je ook niet zo lang in een lokaal te hangen, zul je vast hardstikke leuk vinden.

Players only love you when they're playing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...