Geplaatst: 9 mei 201510 j Ik heb vorige maand bij aveve zaad gekregen van aardbei.Van de teelt van aardbei weet ik niets en het is de eerste maal dat ik het doe.Ik zal een foto plaatsen van mijn opkomst.Ik denk niet dat ik dit jaar nog zal oogsten .
Geplaatst: 9 mei 201510 j Leuke foto, maar heb je een vraag? Zo niet dan kan je hier een eigen blog openen .
Geplaatst: 9 mei 201510 j Auteur Sorry ,mijn vraag vergeten. Mijn vraag is eigenlijk of ik er dit jaar nog aardbeitjes zal van plukken?
Geplaatst: 9 mei 201510 j Sorry ,mijn vraag vergeten. Mijn vraag is eigenlijk of ik er dit jaar nog aardbeitjes zal van plukken?Dat kan. Afhankelijk van de aardbeien soort. Bosaardbeien of iets als Sarian F1 - kan wel.
Geplaatst: 9 mei 201510 j Aardbeien zijn vaste planten. Het 2e en 3e jaar oogst je het meest en dan loopt de opbrengst weer terug....als je elk jaar een paar stekjes neemt, hud je je aardbeienbed vanzelf jong.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.