Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Nieuweling

Maria16

Recommended Posts

Hoi Iedereen,

Ik ben Maria en na jarenlang op een bovenwoning gewoond te hebben woon ik nu in een benedenwoning waar een tuin bij is.

Het enige nadeel is dat ik totaal geen groene vingers heb en ook niet weet hoe al die planten/bomen/struiken heten die er nu in mijn tuin staan en wat het onderhoud ervan moet zijn.Het is geen moestuin dus ik weet niet of ik hier goed zit op dit forum.

Ik kan geeneens onkruid van een 'echte' plant onderscheiden dus hoop op jullie hulp hierbij.

Wat mij betreft zit je hier helemaal op je plek. Zeker als je de juiste vraag weet te stellen en blijft lezen en uitgebreid zoeken natuurlijk Die groene vingers groeien dan vanzelf.. Veel plezier
en als je er met een groene alcoholstift over gaat blijven ze zeker een week groen

Er is een identificatie topic waar je wat foto's kan posten. Da nk helpen we wel wat zoeken

Bedankt allemaal,ik heb geen mailtje binnen gekregen dat er reactie's zijn geplaatst dus vandaar mijn late reactie.

Ik zal eens kijken bij instellingen of dit aan te passen is.

Net even gekeken maar het staat toch goed dus ik begrijp niet waarom ik dan geen mailtje ontvang als er een reactie is geplaatst.

Welkom!

Heb je onderaan deze pagina aangevinkt: abonneer op dit onderwerp? Dan krijg je (meestal) een mailtje over nieuwe updates van DIT lijntje.

Steeds als je ergens van op de hoogte wilt blijven moet je dat onderaan even aanklikken (althans zo doe ik het )