Maria16 Posted May 23, 2015 Share Posted May 23, 2015 Hoi Iedereen, Ik ben Maria en na jarenlang op een bovenwoning gewoond te hebben woon ik nu in een benedenwoning waar een tuin bij is. Het enige nadeel is dat ik totaal geen groene vingers heb en ook niet weet hoe al die planten/bomen/struiken heten die er nu in mijn tuin staan en wat het onderhoud ervan moet zijn.Het is geen moestuin dus ik weet niet of ik hier goed zit op dit forum. Ik kan geeneens onkruid van een 'echte' plant onderscheiden dus hoop op jullie hulp hierbij. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaaizee Posted May 23, 2015 Share Posted May 23, 2015 Wat mij betreft zit je hier helemaal op je plek. Zeker als je de juiste vraag weet te stellen en blijft lezen en uitgebreid zoeken natuurlijk Die groene vingers groeien dan vanzelf.. Veel plezier Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted May 24, 2015 Share Posted May 24, 2015 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yabba Posted May 24, 2015 Share Posted May 24, 2015 Welkom Quote Toen ik de prijs van de sla zag, kreeg ik een krop in de keel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
geertlaurent Posted May 24, 2015 Share Posted May 24, 2015 Wat mij betreft zit je hier helemaal op je plek. Zeker als je de juiste vraag weet te stellen en blijft lezen en uitgebreid zoeken natuurlijk Die groene vingers groeien dan vanzelf.. Veel plezieren als je er met een groene alcoholstift over gaat blijven ze zeker een week groen Er is een identificatie topic waar je wat foto's kan posten. Da nk helpen we wel wat zoeken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted May 25, 2015 Share Posted May 25, 2015 Welkom! En dit topic dus: identificatie-wat-voor-plant-struik-boom-is-dit-t5695-2810.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maria16 Posted June 2, 2015 Author Share Posted June 2, 2015 Bedankt allemaal,ik heb geen mailtje binnen gekregen dat er reactie's zijn geplaatst dus vandaar mijn late reactie.Ik zal eens kijken bij instellingen of dit aan te passen is. Net even gekeken maar het staat toch goed dus ik begrijp niet waarom ik dan geen mailtje ontvang als er een reactie is geplaatst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Enjoy! Posted June 2, 2015 Share Posted June 2, 2015 Welkom!Heb je onderaan deze pagina aangevinkt: abonneer op dit onderwerp? Dan krijg je (meestal) een mailtje over nieuwe updates van DIT lijntje.Steeds als je ergens van op de hoogte wilt blijven moet je dat onderaan even aanklikken (althans zo doe ik het ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maria16 Posted June 2, 2015 Author Share Posted June 2, 2015 Dank je wel,ja dat staat aangevinkt en nu krijg ik ze wel binnen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts