paddestoelengek Posted May 28, 2015 Share Posted May 28, 2015 Hoi, mijn naam is Adriaan, woon in Gelderland, en om maar met de deur in huis te vallen:ik heb helemaal niets, maar dan ook niets, met moestuintjes. dit is een jeugdtrauma van verplicht mee moeten uit school, op zaterdagen enz enz enztja, wat doe ik dan hier ik ben gefascineerd door paddenstoelen met name het kweken er van.leuk om te doen met beperkte middelen, binnenshuis of in mijn kleine achtertuintjeal veel geleerd van degene die hun verslagen (tips en trucs) op dit forum hebben geplaatst een ieder die wel een moestuin heeft: geniet er van, maar mij zul je er niet tegenkomen Quote moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden Link to comment Share on other sites More sharing options...
weknow Posted May 28, 2015 Share Posted May 28, 2015 Welkom! (In mijn moestuin groeien ook paddenstoelen ) Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted May 28, 2015 Share Posted May 28, 2015 welkom (wacht maar jochie, tot je je eerste verse moestuingroente proeft... ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geertlaurent Posted May 28, 2015 Share Posted May 28, 2015 Daar zou ik ook nog is aan willen beginnen, moet alleen nog is opzoeken of dat ook gewoon op een strobaal midden in de moestuin kan In de tuin "werken", omspitten en onkruid trekken, dat schrikt inderdaad af zeker als je alleen dat mocht doen. Dat is logisch, vandaar dat ik die dingen nu niet meer doe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paddestoelengek Posted May 28, 2015 Author Share Posted May 28, 2015 en dat zullen oesterzwammen zijn Quote moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasmin Posted May 28, 2015 Share Posted May 28, 2015 Welkom. Paddenstoelen zijn fascinerend (en lekker). Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted June 16, 2015 Share Posted June 16, 2015 Welkom en veel kweek plezier. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts