Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

wat doe ik hier?

paddestoelengek

Recommended Posts

Hoi, mijn naam is Adriaan, woon in Gelderland, en om maar met de deur in huis te vallen:

ik heb helemaal niets, maar dan ook niets, met moestuintjes.

dit is een jeugdtrauma van verplicht mee moeten uit school, op zaterdagen enz enz enz

tja, wat doe ik dan hier

ik ben gefascineerd door paddenstoelen met name het kweken er van.

leuk om te doen met beperkte middelen, binnenshuis of in mijn kleine achtertuintje

al veel geleerd van degene die hun verslagen (tips en trucs) op dit forum hebben geplaatst

een ieder die wel een moestuin heeft: geniet er van, maar mij zul je er niet tegenkomen

moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden

Welkom!

(In mijn moestuin groeien ook paddenstoelen )

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Daar zou ik ook nog is aan willen beginnen, moet alleen nog is opzoeken of dat ook gewoon op een strobaal midden in de moestuin kan

In de tuin "werken", omspitten en onkruid trekken, dat schrikt inderdaad af zeker als je alleen dat mocht doen. Dat is logisch, vandaar dat ik die dingen nu niet meer doe

en dat zullen oesterzwammen zijn

oesterzwammen27321432812000.jpg

moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden

• 3 weeks later...