koenpoging Posted May 31, 2015 Share Posted May 31, 2015 Ik woon in België (Oudenaarde - Oost-Vlaanderen) en vind hier maar geen tomatenkooien. Deze zouden handig zijn voor de tomaten in potten te ondersteunen.Op het internet ook niet gevonden direct , bizar....Nu we kunnen zo'n een kooi wel maken hoor, maar vroeg me toch af welke Belgische webwinkel deze in de aanbieding heeft...Hier heb je een voorbeeld... Quote Tegen dat ik op pensioen ga, zal het me hopelijk wel lukken! Nu wat knowhow opdoen en met mijn hoofd wat bonken tegen mijn tuinhuisje Link to comment Share on other sites More sharing options...
geertlaurent Posted June 1, 2015 Share Posted June 1, 2015 Nog nooit gezien zoiets zou niet weten waar je die hier in België kan kopen. Zal toch zelf maken worden vrees is (met wat gaasdraad lijkt me dat zo gepiept).tomatenkooi-maken-t12671.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts