citroen Posted June 2, 2015 Share Posted June 2, 2015 Ik aard mijn aardappelen niet aan ,maar na de harde wind van vandaag zie ik enkele aardappel bossen plat liggen (geknakt weet ik niet ) ,terwijl bij de aangeaarde buren niets plat ligt .kan dat door het niet aanaarden ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted June 2, 2015 Share Posted June 2, 2015 kan ja, je stengels hebben wat minder steungaat trouwens meestal weer goed, groeien ze in een bochtje maar je aardappeltjes worden er niet krommer van Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted June 3, 2015 Share Posted June 3, 2015 Wat Rob zegt. Maar dat geldt ook eigenlijk alleen maar nú he ? Met een storm die over 3 weken komt, nog ruim voor de oogst, hebben de mensen die wél aanaarden hetzelfde hoor. En zelfs sterker eigenlijk, want dan waaien de planten niet alleen 'plat', maar vallen ook nog eens van de ruggen en 'knakken' dus dieper. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts