Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Wat voor plant is dit?

liaantje

Recommended Posts

Hallo,

Een hele tijd geleden, in de tijd van de moestuintjes bij de AH, hebben wij thuis met de kinderen diverse zaadjes geplant. We hadden zelf nog zaden liggen van vorig jaar voor in de volkstuin en we hadden zaden liggen die we van iemand hadden gekregen. Ook hadden we dus van die moestuintjes. We hebben een aantal verschillende soorten gezaaid en ik dacht dat ik wel zou onthouden wat we hadden gezaaid... Niet dus...

Kunnen jullie me helpen? Wat zijn deze plantjes op de foto?

Overigens staan de vensterbanken vol met tomaten, paprika, courgettes, prei, aubergine en diverse kruiden dus het gaat lekker hier.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Groeten, Liane

image56901434204938.jpg

Vorig bericht van mij heb ik gewijzigd, omdat Weknow al antwoord gegeven had. Ik had er ook bijstaan dat we een topic hebben voor identificatie van je planten. Dat heb ik per ongeluk mee gewist.

Mocht je de smaak van dit forum te pakken krijgen, kun je je voorstellen via de voordeur, met de zoekfunctie kun je heel veel info vinden, en op onderwerpen die je interesseren kun je je abonneren, enz.

Voor nu alvast welkom en succes met de moestuin!