liaantje Posted June 13, 2015 Share Posted June 13, 2015 Hallo,Een hele tijd geleden, in de tijd van de moestuintjes bij de AH, hebben wij thuis met de kinderen diverse zaadjes geplant. We hadden zelf nog zaden liggen van vorig jaar voor in de volkstuin en we hadden zaden liggen die we van iemand hadden gekregen. Ook hadden we dus van die moestuintjes. We hebben een aantal verschillende soorten gezaaid en ik dacht dat ik wel zou onthouden wat we hadden gezaaid... Niet dus... Kunnen jullie me helpen? Wat zijn deze plantjes op de foto?Overigens staan de vensterbanken vol met tomaten, paprika, courgettes, prei, aubergine en diverse kruiden dus het gaat lekker hier. Alvast bedankt voor jullie reacties.Groeten, Liane Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
weknow Posted June 13, 2015 Share Posted June 13, 2015 Aubergine Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HuubvG Posted June 13, 2015 Share Posted June 13, 2015 oeps, antwoord was al gegeven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
liaantje Posted June 13, 2015 Author Share Posted June 13, 2015 Ok! Fijn! De aubergine waarvan ik wist wat het was, groeit voor geen meter (krijgt te weinig licht omdat er zoveel planten op de vensterbank staan). Deze gaan wel lekker dus dit is fijn! Bedankt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HuubvG Posted June 13, 2015 Share Posted June 13, 2015 Vorig bericht van mij heb ik gewijzigd, omdat Weknow al antwoord gegeven had. Ik had er ook bijstaan dat we een topic hebben voor identificatie van je planten. Dat heb ik per ongeluk mee gewist.Mocht je de smaak van dit forum te pakken krijgen, kun je je voorstellen via de voordeur, met de zoekfunctie kun je heel veel info vinden, en op onderwerpen die je interesseren kun je je abonneren, enz.Voor nu alvast welkom en succes met de moestuin! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts