Geplaatst: 14 juni 201510 j Ik heb een afsluitbare metalen doos, waarin hondensnacks hebben gezeten. Dat heeft de juiste breedte, hoogte maar de lengte is inmiddels te klein. Zoiets, maar dan langwerpig. De zaden die ik nu heb passen er al niet meer in en ik wil nog meer kopen ook voor het volgende jaar! Liefst weer iets langwerpigs, waarin ik ook per jaar (ivm vervaldatum) de zaden kan sorteren. Heb de buren al gevraagd wat zij gebruiken, maar dat is een plastic bak waarin alles ongesorteerd zit. Kortom, waar bewaren jullie de zaden in en waar hebben jullie dat gekocht?
Geplaatst: 14 juni 201510 j Dat topic bestaat al: https://www.moestuinforum.nl/topic/3078-hoe-bewaren-jullie-je-zaden/Misschien kun je daar wat inspiratie opdoen?
Geplaatst: 14 juni 201510 j Auteur Oeps, dan mag deze weggehaald worden, dat wist ik niet. Ik ga gelijk even spieken. Dank je voor de link!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.