appelvrouw Posted June 30, 2015 Share Posted June 30, 2015 Heeft er iemand misschien een goed recept voor het inmaken van augurken dmv melkzuurgisting? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted July 1, 2015 Share Posted July 1, 2015 misschien had je m al , maar deze lijkt me heel goed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted July 1, 2015 Share Posted July 1, 2015 Deze staat in mijn inmaakboek: Kan je die zo lezen als je de foto upload? Of moet ik m via de mail naar je sturen? Van iets dichter bij... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted July 2, 2015 Author Share Posted July 2, 2015 Dank beiden. Misschien toch niet helemaal wat ik zoek..ivm zuurkoolpot en houdbaarheid. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vuur Posted July 18, 2015 Share Posted July 18, 2015 Heb je hier iets aan? http://www.wildfermentation.com/making-sour-pickles-2/ (lees augurk waar cucumber staat, ik geloof niet dat de meeste amerikanen onderscheid maken daartussen) Sandor Katz schijnt een expert te zijn op gebied van (melkzuur)gisting; ik heb 1 keer dit recept uit zijn boek Wild Fermentation gemaakt, maar ben er nog niet van overtuigd dat ik het goed gedaan heb. Dit jaar ga ik het weer proberen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts