jootje Geplaatst: 25 mei 2011 Share Geplaatst: 25 mei 2011 Ik had gisteren de folder van Welkoop....de vierkante meter tuinbakken zijn nu 9.95 bij Welkoop! Dat scheel de helft! ) Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RickT Geplaatst: 25 mei 2011 Share Geplaatst: 25 mei 2011 Ik las ergens anders op een forum dat het wel fluthout is, je moet er ook zelf nog een paar flinke schroeven in jassen want anders val de bak zo al uit elkaar. Mijn advies, koop goed hout en maak zelf een bak. Quote Rick`s Steigerhouten Meubelen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jootje Geplaatst: 25 mei 2011 Auteur Share Geplaatst: 25 mei 2011 Heb geen idee, Rick of deze bakken " deugen" . Ik heb ze zelf niet en ook niet nodig, ben alleen maar de boodschapper. Ik denk dat het zelf maken niet voor iedereen weggelegd is, geef mij hout, spijkers en een hamer, en ik maak wat leuks, maar op een bak zal het niet lijken! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
dvdmeer Geplaatst: 25 mei 2011 Share Geplaatst: 25 mei 2011 Had hem op hun internetsite gezien, maar let wel dat er geen onderkant inzit. Je moet het op de vollegrond gaan plaatsen, maar goed, op de vollegrond heb je die houten planken ook niet echt nodig. Die kan je dan beter bij de bouwmarkt halen Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.