pongo Geplaatst: 1 juli 2015 Geplaatst: 1 juli 2015 Mijn boontjes staan een goede week boven en hebben 2 blaadjes. Ik heb zandgrond en met die hoge temperatuur weet ik niet of ik ze water zou geven of niet. Ze staan in de middag in de blakende zon en in de voormiddag hebben ze schaduw. Quote
gerritr1955 Geplaatst: 1 juli 2015 Geplaatst: 1 juli 2015 Ik zou ze zeker water geven.In de volle grond kun je nooit teveel water geven.Te weinig heeft wel zijn gevolgen. Quote Hortus est amicus meus.
Flup Geplaatst: 1 juli 2015 Geplaatst: 1 juli 2015 Of 's avonds laat of 's morgens heel vroeg water geven, dan kunnen de planten ook niet verbranden. In mijn moestuin is ook nauwelijks schaduw en de planten hebben toch water nodig, zeker als ze nog zo klein zijn. En met deze temperaturen helemaal natuurlijk! Quote
Balto Geplaatst: 1 juli 2015 Geplaatst: 1 juli 2015 Zeker moet je die water geven met deze hitte, dan is de grond gauw droog! Zometeen gaat hier de tuinslang erheen. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.