koenpoging Posted July 1, 2015 Share Posted July 1, 2015 Net m'n tweede jaar begonnen met vierkante meter en geen ervaring met helda bonen, bonen überhaupt Ben ik te vroeg geweest om te oogsten? Moesten deze nog verder "rijpen"Was zodanig happy voor m'n allereerst bonenoogst als amateur tuinder dat ik gewoon ben voortgegaan op basis van de lengte van de boon .... Help me uit m'n lijden Quote Tegen dat ik op pensioen ga, zal het me hopelijk wel lukken! Nu wat knowhow opdoen en met mijn hoofd wat bonken tegen mijn tuinhuisje Link to comment Share on other sites More sharing options...
koenpoging Posted July 1, 2015 Author Share Posted July 1, 2015 Waar zitten m'n gedachten: het is 3x wit struikbonen in de vierkante meter, Helda zijn m'n stokbonen en nog in beginfase , zal wel ok zijn ....m'n excuses!!!!!!! Quote Tegen dat ik op pensioen ga, zal het me hopelijk wel lukken! Nu wat knowhow opdoen en met mijn hoofd wat bonken tegen mijn tuinhuisje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aluapje Posted July 2, 2015 Share Posted July 2, 2015 Quote Ik kweek regenwormen in mijn compostbak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts