bamse79 Geplaatst: 6 juli 2015 Geplaatst: 6 juli 2015 HalloIk heb 3 à 4 weken boterbonen gezaaid en er verschijnt niets.Vorig jaar lukte het nochtans prima.Wacht ik best nog wat af of gewoon opnieuw zaaien? En welke bonen zaai je nu dan best?Bedankt! Quote
Aluapje Geplaatst: 6 juli 2015 Geplaatst: 6 juli 2015 Ik weet niet hoe het bij jou is maar hier is het extreem droog. De regen die valt is te verwaarlozen. En bij die droogte kiemen ze slecht. Heb je ze wel voor het zaaien een nacht geweekt? Dat versnelt de kiemduur behoorlijk.Paula Quote Ik kweek regenwormen in mijn compostbak
Kevin Geplaatst: 6 juli 2015 Geplaatst: 6 juli 2015 Mijn boterboontje heb ik 3 weken geleden gezaaid en met dit warme weer kwamen ze na 1 week allemaal reeds boven.Ik heb de boontjes wel niet geweekt in water voordien maar ik heb ze wel iedere avond water gegeven. Dus ik zou ze opnieuw proberen zaaien (misschien al iets te laat ? ) en voldoende water geven Quote
bamse79 Geplaatst: 6 juli 2015 Auteur Geplaatst: 6 juli 2015 Ik heb ze niet geweekt, maar dat had ik vorig jaar ook gedaan.Misschien ligt het idd aan de droogte.Opnieuw zaaien dus en deze keer wel laten weken. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.