citroen Geplaatst: 7 juli 2015 Share Geplaatst: 7 juli 2015 Kan die aardbei blad verkleuring duiden op verbranding van de hitte in de serre ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
lucvhaaster Geplaatst: 7 juli 2015 Share Geplaatst: 7 juli 2015 Hoi, Ik had hetzelfde probleem maar volgens mij is het ouderdom want op een gegeven moment worden ze helemaal bruin en sterven ze af en komen er nieuwe in de plaats. Groetjes moestuinier lucvhaaster Quote To plant a garden is to believe in tomorrow Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
citroen Geplaatst: 7 juli 2015 Auteur Share Geplaatst: 7 juli 2015 Het is Florence 1ste jaar planten Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
lucvhaaster Geplaatst: 7 juli 2015 Share Geplaatst: 7 juli 2015 Ja ik bedoel ouderdom blad niet plant Quote To plant a garden is to believe in tomorrow Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Frans D Geplaatst: 8 juli 2015 Share Geplaatst: 8 juli 2015 Is naar mijn idee gewoon verbranding.Bij mij blijven de grote bladeren gewoon tot het einde van de zomer gezond en wel staan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
lucvhaaster Geplaatst: 8 juli 2015 Share Geplaatst: 8 juli 2015 Hoi, Ik heb ook een moestuinet daarnaast een heeeel groot peen veld. Een keer strooide ze daar soort van bruine korreltjes. Maar er waren er ook een paar om míjn planten toen had ik ook allemaal vlekjes maar die waren anders dan die van jou Groetjes moestuinier lucvhaaster Quote To plant a garden is to believe in tomorrow Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
lucvhaaster Geplaatst: 8 juli 2015 Share Geplaatst: 8 juli 2015 Hoi, Maar ik weet het ook niet zeker heh. Ik ben ook pas 13 en moestuinier ook pas 1 jaar! Quote To plant a garden is to believe in tomorrow Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.