meekje Geplaatst: 15 juli 2015 Share Geplaatst: 15 juli 2015 Is er iemand die een paar zaden van ronde courgette en gele courgette voor me over heeft?Heb bij het activeringscentrum waar ik vrijwilliger ben de laatste zaden die ik had gezaaid. Helaas is er niets van opgekomen en we willen het graag nog eens proberen. Quote Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aluapje Geplaatst: 15 juli 2015 Share Geplaatst: 15 juli 2015 Helaas, ik kan je niet helpen. Maar is het daar niet te laat voor? Courgette heeft toch wel eventjes nodig voor je er vruchten aan krijgt.Paula Quote Ik kweek regenwormen in mijn compostbak Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
meekje Geplaatst: 15 juli 2015 Auteur Share Geplaatst: 15 juli 2015 Had gehoord dat het nog kon als je de zaden even voorweekt?Het zou zo leuk zijn voor de mensen als het toch nog lukt ...anders volgend jaar opnieuw proberen Quote Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Flup Geplaatst: 15 juli 2015 Share Geplaatst: 15 juli 2015 Ik ben ook bang dat het nu te laat is, maar voor volgend jaar ben je ruim op tijd. Heb wel wat zaden van de ronde courgette "Ronde van Nice" voor je. Die kun je nog zaaien tot 2018 dus ook volgend jaar ben je dan nog ruim op tijd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
meekje Geplaatst: 15 juli 2015 Auteur Share Geplaatst: 15 juli 2015 Dank je wel!Stuur je een pb.. Quote Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
tib888 Geplaatst: 16 juli 2015 Share Geplaatst: 16 juli 2015 Mijn gele courgettes zijn dit jaar allemaal rond Vorig jaar waren ze echt toch de gewone vorm en zo staan ze ook op het pakje afgebeeld. Iemand een idee hoe dit kan? Smaak is trouwens ook identiek ... PS heb er geen zaadjes meer van trouwens, sorry Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Haidabeach Geplaatst: 16 juli 2015 Share Geplaatst: 16 juli 2015 Zijn dat dan zaden geweest van eigen teelt van vorig jaar? Dan lijkt het mij dat uw gele gekruist zijn en je een leuke nieuwigheid hebt ontwikkelt Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
tib888 Geplaatst: 27 juli 2015 Share Geplaatst: 27 juli 2015 neen, zijn gezaaid met originele zaden uit hetzelfde pakje als vorig jaar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.