Brammus Posted July 27, 2015 Share Posted July 27, 2015 Hallo Allemaal, Volgendeweek krijg ik waarschijnlijk mijn eerste moestuin van 1 are (in zwolle). Dus loopt me hooft nu over van plannen wat ik allemaaal wel niet wil doen. Graag wil ik de tuin inrichten volgens het permacultuur idee. Dus ik ben nu opzoek naar zoveel mogelijk ideeen over wat leuk is om te gaan verbouwen naast elkaar. In het verleden hadden mijn ouders een moestuin en ik heb wel eens geholpen met andere tuinen. Echter heel veel handigheid heb ik nog niet, maar gelukig is er tegenwoordig het internet met heel veel informatie. Van beroep ben ik software ontwikkelaar, 32 jaar oud en woon in zwolle noord. Ik houd van lekker eten en hoop op de moestuin een beetje beter aan mijn beweging te komen. Groeten Brammus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted July 28, 2015 Share Posted July 28, 2015 Welkom! Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
petersmit Posted July 28, 2015 Share Posted July 28, 2015 Welkom brammus! Quote Ook voor privé vragen beschikbaar! https://www.dutchgardenseeds.com en voor (biologische) zaden natuurlijk.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted August 3, 2015 Share Posted August 3, 2015 Welkom. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts