Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Weer terug van weggeweest.


Mudde

Aanbevolen berichten

Hallo ik ben Remco ik ben al enige tijd lid hier van dit forum maar sinds een tijdje niet meer actief geweest.

Ik had eerst een andere gebruikersnaam dat was gewoon remco maar omdat ik niet meer kan inloggen en omdat ik een nieuwe email heb kon ik mijn wachtwrd niet meer achterhalen zeg maar vandaar dat ik maar een nieuwe aangemaakt heb.ik ben wel altijd blijven kijken op het forum hier als gast zegmaar.

 

Op dit moment heb ik geen tuin, ik was er mee gestopt omdat ik in het begin moeilijk kon wennen aan het dorp hier.

maar nu wonen we hier al weer 3,5 jaar en het blijf toch kriebelen.En ik heb me enige tijd geleden weer ingeschreven achteraf had ik mijn nieuwe tuin hier niet moeten opruimen maar eigenlijk had ik er een zwart zeil over moeten trekken voor een jaar maar dat is allemaal achteraf.

 

Ik ben de eerst op de lijst dus als er weer een tuin vrij komt heb ik eerste keus.

ik heb een paar weken gelden wel en tuin afgewezen omdat er echt zoveel aan moest gebeuren de tuin was zwaar maar dan ook zwaar verwaarloost ik zag er echt geen gat in ook al hou ik wel van aanpakken maar had daar echt geen zin in.

 

Dus nu maar wachten tot er wat vrij komt maar dat zal na het seizoen wel,er zijn er altijd die stoppen aan het eind.

 

Ik ben blij dat ik me weer heb aangemeld

 

Groet Remco

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later ...

CDataUsersDefAppsWindows-PhoneAppDataINTERNETEXPLORERTempSaved-ImagesIMG113587111448311578.jpgVandaag eindelijk bericht gehad dat ik komende zaterdag kan komen kijken naar een aantal tuinen die zijn vrij gekomen heb er zin in.....kan niet wachten......Blij

 

 

Hier nog een foto uit de oude doos 2011 van mijn oude tuintje in mijn vorige woonplaatst, dit was echt een heerlijke tuin leuke herinneringen daar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...