Antoine1976 Posted August 4, 2015 Posted August 4, 2015 Mochten er mensen zijn die geïnteresseerd zijn in het gratis gebruik maken van een deel van mijn tuin als moestuin, dan heb ik wel een stukje over.Weet niet de precieze maten, maar zeker wel 10m2. Alles gaat in overleg en wil het ook wel samen leeg maken, er staat nu nog wel beplanting namelijk.Het is echter zonde om deze ruimte onbenut te laten. Schuur kan eveneens worden gebruikt Quote
simke Posted August 6, 2015 Posted August 6, 2015 Leuk dat je je tuin aan bied maar 10m2 is echt heel wijnig voor een moestuinder. Mijn groente bedden zijn 10m2 groot en als je wissel teeld wil toe passen heb je toch wat meer ruimte nodig. Quote
geertlaurent Posted August 6, 2015 Posted August 6, 2015 Een 9 tal vierkante meterbakken dat is toch al de moeite... Hopelijk kan je er iemand een plezier mee doen. Samen tuinen is veel leuker kan je wat vergelijken en proberen beter te doen Quote
loes Posted August 6, 2015 Posted August 6, 2015 Leuk dat je je tuin aan bied maar 10m2 is echt heel wijnig voor een moestuinder. Mijn groente bedden zijn 10m2 groot en als je wissel teeld wil toe passen heb je toch wat meer ruimte nodig.dat valt heel erg mee. er zijn mensen hier op het forum die met veel minder vierkante meters werken en ook nog redelijke wisselteelt kunnen toepassen sowieso leuk als extra tuintje. Quote
Jane Doe Posted August 7, 2015 Posted August 7, 2015 Als in potten en bakken en op 1 m2 tuinieren mogelijk is, waarom dan te klein? Met dit aanbod, isvast iemand blij te maken. Quote
timvk2000 Posted August 7, 2015 Posted August 7, 2015 Hierin ben ik zeker geïnteresseerdIk woon in haaren is dit te ver weg.Ik ben wel pas 15Wat houdt het aanbod verder in? Quote
Recommended Posts