grassprietje Posted August 16, 2015 Share Posted August 16, 2015 In mijn voortuin zag ik een enorm groot soort klaver staan die ik niet ken. Nu ben ik benieuwd hoe dit soort heet en hoe ik dit kan vermeerderen. Iemand een idee? Ik weet niet hoe ik een foto kan plaatsen via mijn telefoon dus maar een beschrijving. Het is een klaver vier met een doorsnee van ongeveer 8 cm en heeft een paars/rode kern. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AshaiRey Posted August 16, 2015 Share Posted August 16, 2015 Dat zijn volgens mij dezehttp://www.tuinadvies.nl/plantengids/1870/oxalis-deppei Groeien hard en zijn echte overlevers.Er staat bij dat ze niet winterhard zijn maar ik laat ze hier in de grond zitten en ieder jaar komen er meer op. Quote Groetjes,Bram Link to comment Share on other sites More sharing options...
grassprietje Posted August 16, 2015 Author Share Posted August 16, 2015 Bedankt voor het snelle antwoord! Het inderdaad dezelfde. Leuk dat het er steedsmeer worden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted August 19, 2015 Share Posted August 19, 2015 is overigens geen klaver he ? maar dat had je al door natuurlijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts