Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Whatsapp sim

Featured Replies

Geplaatst:

Ik heb een whatsapp sim aangeschaft, waarmee je kostenloos kunt whatsappen. Maar wat een gedoe dat ding aan de praat te krijgen. Handig als het werkt, onhandig als het niet werkt.

Geplaatst:

Wat is een whatsapp sim?

Whatsapp is al kosteloos met elke willekeurige sim. Alleen de internetverbinding kan geld kosten.

Geplaatst:
  • Auteur

De internetverbinding voor whatsapp met een sim telefoonkaart, zonder abbo of wat dan ook.

Geplaatst:

wat is er mis met wifi?

of woon je in een gebied zonder wifipunten? ik heb tijdens het fietsen/autorijden geen wifi(sowieso geen mobiel in de hand tijdens het rijden) maar verder tegenwoordig bijna overal.

aangepast door Gast

Geplaatst:

10 euo per jaar, maar dan alleen maar tekstberichten.

Wil je foto verzenden of ontvangen, dan gaan daar kosten bijkomen.

gr Mat

Geplaatst:

kostenloos is het dus niet. en voor bellen en smsen betaal je dan ook nog?

aangepast door Gast

Geplaatst:

ik snap er ook niet bijzonder veel van moet ik eerlijk zeggen.

Geplaatst:

ja kijk... nu wordt het duidelijker.

het is ontwikkeld voor ontwikkelingslanden waar veelal weinig/geen wifi is en data-abonnement nogal duur zijn. voor in nederland klinkt het nogal nutteloos aangezien we hier veel wifispots en betaalbare data-abbo's hebben.

Geplaatst:
  • Auteur

Zo lang ik thuis ben of ergens waar wifi is, heb ik verbinding.

Met die whatsapp kaart die alleen geldig is voor Duitsland, heb ik dan overal in Duitsland gratis whatsapp berichten en dan niet alleen tekst. Moet alleen de kaart na een half jaar € 5 opladen, anders is de kaart niet meer actief.

Het gaat mij alleen om whatsapp, bellen en sms komt ook wel op. En voor telefoneren en smsen heb ik een aldi kaart.

Als ik die kaart aan de praat krijg ...

Wel grappig te lezen wat jullie schrijven.

Geplaatst:

dan heb je 2 telefoons op zak of hoe moet ik dat zien?

Geplaatst:
  • Auteur

Eindelijk gelukt, unlocken, opnieuw instaleren telefoon en app en we hebben verbinding.

Een handy met 2 kaarten, Samsung Galaxy duos. Kaart zit nu in oude iphone, om te testen of kaart wel ok is.

De whatsapp berichten zijn gratis, tekst, foto's en video. Voor 5 euro per jaar, kaart opladen zodat die actief blijft. En dat wordt wel opgemaakt met bellen en smsen.

Is er trouwens een moestuinforum groeps whatsapp? Zo niet misschien wel leuk idee?

Geplaatst:

Het klinkt mij niet helemaal zuiver in de oren... Het lijkt bijna op een datakaart...

Tegenwoordig is een sms zo goedkoop, dat wanneer je geen roaming hebt, je gemakkelijk kan smsen... bovendien worden de bel en data tarieven binnenkort in heel Europa gelijk als ik het goed heb begrepen.

Beginnend moestuinier met een moestuin van 42m2 onder glas.

Geplaatst:

Daar ben ik gemakkelijk mee zie, mijn GSM kan telefoneren en smskes verzenden, ook nog een foto maken en dat is alles. Vroeger kon ik ook op het internet maar dat was toen zo duur!!

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:
  • Auteur

Ik heb geen abbo meer, omdt het me gewoon te duur is per maand.

En app heel veel ipv smsen, in binnen en buitenland. Als ik zou bellen of sms, is mijn aldi kaart te goed zo leeg.

Vandaar dat deze whatsapp sim kaart, voor mij een oplossing is. Als ik niet thuis ben of in de tuin, heb ik geen wlan. En nu heb ik met de whatsapp sim overal in Duitsland whatsapp verbinding.

Wat is daar niet zuiver aan?

Willy geniet van de rust Internet voor handy kan zeker duur zijn en wordt al snel traag.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.