Greeninside Posted August 28, 2015 Share Posted August 28, 2015 Hallo allen, Hier Greeninside, ik woon 10 hoog en heb een inpandig balkon op het zuiden en een uitwendig balkon op het westen. Ook een plantenwand maar heb al vernomen dat dit niet echt gaat werken, dus nu maar focussen op de balkons. Vriendelijke groei groet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deborah Posted August 28, 2015 Share Posted August 28, 2015 Welkom hier! Er zijn voor binnen dure systemen die met wat creativiteit wel na te maken zijn. Wat dacht je van een kweekbak gevoed door vissenpoep (aquaponics ) ? http://www.suburbanfarmer.com.au/category/aquaponics/ Of een (veel te dure) unit om kruiden, tomaten of pepers in te kweken? http://www.aerogarden.nl/ Quote Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted August 29, 2015 Share Posted August 29, 2015 welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted August 29, 2015 Share Posted August 29, 2015 Welkom! Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted August 30, 2015 Share Posted August 30, 2015 Welkom en we zijn gek op foto's. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted August 31, 2015 Share Posted August 31, 2015 Welkom, en hoop dat je nog iets weet te bedenken voor je binnenkweekplannen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anna3 Posted September 2, 2015 Share Posted September 2, 2015 Welkom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts