SuusP Posted September 9, 2015 Share Posted September 9, 2015 Hoi allen! Na een voorjaar en zomer veel op de tuin, maar weinig op het forum, ben ik ook weer terug. Dit seizoen was vooral wieden wieden wieden, spitten, graven en nóg meer wieden. En oh ja, een nieuwe baan. Was ook even wennen. Durfde me hier niet te actief te vertonen, om enige frustratie te voorkomen. Als zelfs je courgettes er zielig bij staan en het onkruid tot je navel ga je je toch een beetje schamen Maar nu begint het wel ergens op te lijken met de 100 m2. Veel geleerd deze zomer, nu hoop ik een echte goede start te maken voor volgend seizoen! Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017 Link to comment Share on other sites More sharing options...
aalterse-willy Posted September 9, 2015 Share Posted September 9, 2015 Suusken, proficiat met uw nieuw jobke, hoop dat ge het graag doet en veel cens verdient.Ge zoudt het niet geloven hé maar ik ben daar in die tuin in Lotenhulle een struikje melde tegen gekomen dat hoger was dan ikzelf, een stam van zeker drie cm dik, duizenden zaadjes.En dan? De kippen, ganzen en kalkoenen willen er niet van eten, ikzelf uiteraard ook niet maar iets zal er toch wel bij varen hoop ik?Enne, ik heb ook al eens gewied met de bosmaaier hoor, en toch heb ik mooie patatten.Wil maar zeggen, houd het zo proper als ge kunt en maak u over de rest geen zorgen, dat komt wel goed hoor. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted September 10, 2015 Share Posted September 10, 2015 We zien ook graag foto's van onkruid hoor Je hoeft je echt niet te schamen, zeker als je het jaar daarop alles wel wat meer onder controle hebt. Dan zijn de verschillen extra groot. Mijn tuin vorig jaar bijv.: Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jane Doe Posted September 11, 2015 Share Posted September 11, 2015 Ziet er nog naar tuin Jorieke, hier is het een en al onkruid Welkom terug van weg geweest! Leuk je weer te lezen, doe je ding en maak je niet druk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted September 15, 2015 Share Posted September 15, 2015 Leuk dat je er weer bent Suus. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts