Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Featured Replies

Geplaatst:

Doe goed aan de mens, hij zegt dankjewel merci.

doe goed aan plant en dier, aan zijn vruchten; zal! het je belonen.

r9r794.jpg

flztwg.jpg

Ondanks de vele schaduw doet het hofje het goed, Zaterdag heb ik het laatste stuk voor dit jaar omgespit

witloof gezaaid en suikermais.

2881ag9.jpg

Gisteren avond ging ik nog even water geven en zag dat het grote deel van het witloof al was uitgekomen.

674039.jpg8y5gm8.jpg

Ben deze middag even gaan kijken of ik wel goed had gezien schoonpapa zei dat het nog zeker twee weken te vroeg was, even foto´s genomen straks even horen wat hij te zegen heeft.

mijn honden vinden het daar super.

2ym6449.jpg

De erwten geven best wat peul en de bollekes daarin

zijn navenant, 2ltoysi.jpgamv7li.jpg

vanavond beginnen met oogsten.

Jaja langzaam maar zeker gaan we naar de inmaak, Wat meer tijd voor meneer, wat meer werk voor madam. Madam zegt meer tijd voor aan de vijver te werken nu het zware werk in den hof is gebeurd; het mooiste van tuinieren, het nat houden, doe ik wel.

Erik

Dier en Plant leerde mij, wie ik geworden was en leerde mij te zijn wie ik ben.

Geplaatst:

Ja ik vindt het ook mooi zo tussen de bomen lijkt me heerlijk,

heb je ergens zo'n landje gehuurd waar mensen weleens hun paard op zetten ?

Dat wilde ik graag als moestuin met zo'n oude bouwkeet, maar bij ons in de buurt hebben ze geen landjes te huur.

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:
  • Auteur
Ja ik vindt het ook mooi zo tussen de bomen lijkt me heerlijk,

heb je ergens zo'n landje gehuurd waar mensen weleens hun paard op zetten ?

Dat wilde ik graag als moestuin met zo'n oude bouwkeet, maar bij ons in de buurt hebben ze geen landjes te huur.

Het is eigendom van Simonne haar ouders 15 jaar geleden voor het laatst bewerkt moet wel goed zijn.

Ben van plan er een kleine blokhut te plaatsen, is daar gewoon zalig soms ga ik even op het gras liggen en wordt ik veel later waker gemaakt door een van de honden, die zijn drinkbak gevuld wil of gewoon even neus in baasjes zaken steken en in zijn oor blazen en verder snuffelen.

Ik wens het alvast ieder gedreven tuinnierder een plaats waar hij in evenwicht met de natuur zich kan verplaatsen in het leven van zijn planten, het lukt me niet altijd; ( niet te zijn wie ik ben )

Dier en Plant leerde mij, wie ik geworden was en leerde mij te zijn wie ik ben.

Geplaatst:

Zo dat zijn al flink wat peultjes!

Lekker lijkt me dat, gewoon in t gras liggen en even wegdromen.

Good things come in small packages

Geplaatst:

Ja dat ziet er prachtig uit! Het is idd heerlijk om na al die zware arbeid even heerlijk te relaxen in je eigen paradijs, al moet ik zeggen dat ik dat niet zo vaak doe, omdat ik steeds weer dingen zie die ik nog denk te moeten doen. Ik neem wel vaak de tijd om mijn planten "te zien groeien'.