Jane Doe Geplaatst: 30 september 2015 Geplaatst: 30 september 2015 Na al dat geklaag en gedoe over vreken, mag er ook wel eens wat pisitief geschreven worden Bij deze wil ik graag voor de goede en vriendelijke service van leven van land bedanken.Bestelling netjes verwerkt, verzonden en geleverd. Kortom zeker voor jaarlijkse herhaling vatbaar! Quote
aalterse-willy Geplaatst: 30 september 2015 Geplaatst: 30 september 2015 Mijn bestelling van de look is nog steeds niet aangekomen, al drie weken terug besteld.Vorig jaar duurde het ook lang maar was ruim op tijd geleverd om te planten. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Jane Doe Geplaatst: 30 september 2015 Auteur Geplaatst: 30 september 2015 Dat is wel lang, week door de post kan ik me voorstellen. Daarom ben ik zo blij dat ik het naar Loraine mag laten verzenden.Stuur anders een mailtje om na te vragen. Quote
CindyB Geplaatst: 30 september 2015 Geplaatst: 30 september 2015 Ik heb in augustus knoflook besteld, maar ik heb tot op heden nog niks mogen ontvangen Quote Beginnend moestuinier met een moestuin van 42m2 onder glas.
Jane Doe Geplaatst: 30 september 2015 Auteur Geplaatst: 30 september 2015 Wat raar ik heb de knoflook (even kijken ...) 23 september besteld, na 24 september verzonden en 26 september ontvangen. Netjes mails gekregen, met de bevestiging, rekening en info. Quote
CindyB Geplaatst: 1 oktober 2015 Geplaatst: 1 oktober 2015 Ik heb nog even contact gezocht en kreeg heel snel antwoord Mijn bestelling komt eraan, dus ik maak me geen zorgen.Ik heb alleen maar knoflook besteld en die moeten toch nog even wachten Quote Beginnend moestuinier met een moestuin van 42m2 onder glas.
Jane Doe Geplaatst: 1 oktober 2015 Auteur Geplaatst: 1 oktober 2015 Gelukkig maar, netjes toch. Quote
Enjoy! Geplaatst: 1 oktober 2015 Geplaatst: 1 oktober 2015 Ze zijn erg correct bij 'Leven van het Land'. Hun site is ook echt een plezier om te lezen. Overzichtelijke en heldere info:!: Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.