Helly Geplaatst: 4 juni 2011 Geplaatst: 4 juni 2011 Je zou ook plantjes op de markt kunnen kopen? Hier in Kampen verkoopt de bloemenman ook groenteplantjes, net als in Zwolle. Quote Good things come in small packages
meekje Geplaatst: 5 juni 2011 Geplaatst: 5 juni 2011 Hier in Meppel staat donderdags een kraam met plantjes.Je kunt ze kopen per stuk en ze kosten dan zo'n 10 tot 15 eurocent per stuk.Heb er al aardig wat van gekocht en geoogst Zaaien is leuk maar als je snel wat wilt neerzetten is dit ook leuk! Quote Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
geedee Geplaatst: 26 juli 2011 Geplaatst: 26 juli 2011 Ik weet niet of je er ook kruiden in wil zetten maar ik heb gewoon bij de supermarkt oregano, basilicum, peterselie en bieslook gekocht en die thuis nog eens in drieën gesplitst en buiten geplant; gaan als een tierelier! Quote
Guus D Geplaatst: 26 juli 2011 Geplaatst: 26 juli 2011 Ik heb zelf ook een kleine tunnel gebouws, dat heb ik met gewone gaas(5X10 cm maazen) in een boog gebogen, daar heb ik plastic folie over heen gedaan, met een touwtje vast gezet en klaar Gr Quote Omdat het kan.
geedee Geplaatst: 27 juli 2011 Geplaatst: 27 juli 2011 Perfecte link vond ik: http://www.plantaardig.com/groenteninfo/berichten/groenten-zaaien-en-planten-in-juli-en-augustus/ veel plezier ermee! Quote
geedee Geplaatst: 23 augustus 2011 Geplaatst: 23 augustus 2011 In een ander topic(ging over kikkererwten) noemde RvO een link en daarop kwam ik ook deze kalender tegen: http://nl.wikibooks.org/wiki/Leer_jezelf_ecologisch_tuinieren/De_tuinkalender kun je elke maand zien wat je kunt zaaien; vind m wel handig Quote
Theo Post Geplaatst: 1 september 2011 Geplaatst: 1 september 2011 Ik heb vandaag nog rollo rosso gezaaid, ,hopen dat het lukt...\gr theo Quote Hallo. ook zo'n groentetuin fan?
Guus D Geplaatst: 2 september 2011 Geplaatst: 2 september 2011 Is dat die je van mij had, ik had hem ook nog gezaaid Quote Omdat het kan.
helena Geplaatst: 2 september 2011 Geplaatst: 2 september 2011 snijbiet, warmoes kan nog net ( t/m aug. ) Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.