aalterse-willy Geplaatst: 7 oktober 2015 Geplaatst: 7 oktober 2015 Zou ik aardbeien kunnen kweken op de boomspiegel?We hebben een strook van 80cm breed en 15 m lang waar dus fruitboompjes op staan, afgewisseld met bessenstruiken.De leilandiihaag er langs ga ik nog eens wortelsnoeien door met de spade alle wortels welke naar de fruitbomen gaan af te steken.Die strook is nu wel breder geworden maar er is wel weinig zon. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Jane Doe Geplaatst: 7 oktober 2015 Geplaatst: 7 oktober 2015 Bosaardbeien Met weinig zon zou het denk ik wel kunnen, geen zon was geen optie geweest.Misschien is worteldoen en mulch een oplossing voor meer warmte? Quote
MaupyOnRide Geplaatst: 8 oktober 2015 Geplaatst: 8 oktober 2015 Ik zou zeggen, probeer het uit en kijk wat de kwaliteit wordt. Quote
wijo Geplaatst: 8 oktober 2015 Geplaatst: 8 oktober 2015 Zou het uiteindelijk niet te droog worden voor de aardbeien? Quote Met vriendelijke groet,Wim.
aalterse-willy Geplaatst: 8 oktober 2015 Auteur Geplaatst: 8 oktober 2015 Dat zou best kunnen, niet aan gedacht.De boompjes stonden deze zomer al te droog ik heb ze een paar keer moeten water geven. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
RobO Geplaatst: 9 oktober 2015 Geplaatst: 9 oktober 2015 (aangepast) bij ons staat er een rij Korona's onder de leipruimen, ongeveer zoals bij jougaat prima, alleen even prutsen met de netten, er is nu een frame van pvc buizen dat we omhoog tillen tegen de bomen aan dat rijtje daar links op de foto: 11 oktober 2015 aangepast door Gast Quote
Waaslander Geplaatst: 9 oktober 2015 Geplaatst: 9 oktober 2015 Mijn broer heeft een strook van 10 m op 1,5 m gok ik, waar bomen in staan enkele jaren geleden enkele aardbeien tussen geplaatst . Ik dacht een 6 tal planten .nu staat het vol en moeten planten verwijderd worden aan de randen . Planten staan heel dicht bij elkaar maar niet allen te oogsten door hoeveelheid mooie vruchten.Kan hem wel eens vragen of hij een idee heeft van het ras. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.