harm07 Geplaatst: 11 oktober 2015 Geplaatst: 11 oktober 2015 Hallo allemaal,Enkele dagen geleden heb ik nog eens in mijn zadendoos gekeken en ik heb nog diverse zaden te ruil liggen. Misschien dat iemand er iets leuks tussen ziet? Het betreft de volgende soorten: - Peper 'Vizena Piperka', 5 zaden- Komkommer 'Sweet Crunch F1', 5 zaden- Rammenas, Ronde zwarte, half zakje zaad- Gele radijs 'Helios', ongeveer 200 zaden- Chinese boontjes 'Opera', 50 zaden- Tomaat ' Yellow Pear', 10 zaden- Driekleurig viooltje, ongveer 50 zaden Alle zaden zijn tenminste nog 2 jaar houdbaar.Bij interesse, graag PB. Quote
harm07 Geplaatst: 11 oktober 2015 Auteur Geplaatst: 11 oktober 2015 Ja, goeie vraag. Eigenlijk ben ik niet echt op zoek naar iets, dus ik laat me verrassen Quote
harm07 Geplaatst: 12 oktober 2015 Auteur Geplaatst: 12 oktober 2015 De peperzaden en zaden van boontjes zijn geruild! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.