Geplaatst: 31 oktober 201510 j Momenteel heb ik sinds paar maandjes een nieuw huisje met een klein tuintje.Daarin staan enkele fruit/kruiden planten in, maar helaas in plek erg beperkt wegens de kleine ruimte. Hopelijk zijn er medeforummensen die weten waar ik in mijn omgeving aan stuk grond kan komen om vanaf volgend seizoen er volledig moestuin van te maken.Gaat voor in de omgeving Capelle aan den ijssel.Helaas heb ik geen budget voor de volkstuinverenigingen omdat het nogal prijzig is vaak. De gemeente heeft wel eens gratis tijdelijke plaatsen, maar hier is alles al in gebruik. Hopelijk zijn er alternatieve mogelijkheden.
Geplaatst: 5 november 201510 j meetuinieren op een volkstuin misschien? wij hebben hier regelmatig leden die het even niet aan kunnen en die melden dan een medetuinierder aanbuurttuin?
Geplaatst: 5 november 201510 j Is dit geen optie? http://www.capelleaandenijssel.nl/e-loket/producten-en-diensten-abc_3733/product/proeftuin_1371.html Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.