Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Capsicum envelope nieuwe stijl.


Aanbevolen berichten

Ik weet niet of er nog leden zijn die in welke vorm dan ook mee willen doen aan de Capsicum envelop 2015/2016.

 

Mijn idee is om een Turbo-ruil te doen. We maken een lijst via Google en dan kan je inschrijven om een soort te ruilen. Heb je geen Capsicum en je ziet iets in de lijst dat bij mij vandaan komt kan je ook ruilen tegen andere zaden. Ik wil dan het distributie kantoor wel zijn en dan stuur je dus de zaden naar mij ik sorteer en stuur weer naar de desbetrefende persoon. E.e. wil ik dan met retour envelop gaan regelen met de Decemberzegels. Dus voor eind november alle ruil regelen en dan niet meer spitten maar wel de soorten verkrijgen die je zoekt.

 

Het is dan ook niet de bedoeling dat je negatief in saldo(betreft zaden uitkomt). Als je 100 zaden wilt ruilen moet je dus ook 100 zaden inbrengen.

 

Ik verneem graag of er deelnemers zijn.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt mij wel een prima idee! Ik heb wel wat capsicum inmiddels, maar mis nog kleine vul-pepertjes, zacht, niet scherp enzo. Sowieso wilde ik meer paprika's zetten komend jaar en teruggaan op de tomaten

Die barancios van dit jaar waren echt een tophit Stan!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...