Geplaatst: 11 november 201510 j Hallo, afgelopen weekend heb ik samen met mijn vriend een koude bak van douglas hout gemaakt. We zijn zeer tevreden over het resultaat maar zitten met 1 grote vraag: welk materiaal kunnen we het beste als beglazing gebruiken? Glas komt niet in aanmerking ivm onze jonge kinderen. Zelf dachten we aan plexiglas van 3mm dik. Prijzig maar makkelijk zelf op maat te zagen. Maar dan heb je ook nog dubbelwandige polycarbonaat en san acrylaat. We hopen dat jullie ons advies kunnen geven! Alvast bedankt!Groeten, Inez
Geplaatst: 11 december 20159 j Je zou toch gewoon glas kunnen gebruiken, mits je dit voorziet van een houten omlijsting (dus ergens wat oude raamkozijnen op de kop tikken en je bent klaar). Geen glas gebruiken vanwege jonge kinderen lijkt mij wat overdreven. In je huis heb je toch ook glas? Maar plexiglas is natuurlijk ook prima en inderdaad 'onbreekbaar'.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.