Estemy Geplaatst: 12 januari 2016 Geplaatst: 12 januari 2016 Ik kan nog plastic bordjes meenemen als nodig ? Staan al paar jaar (in de verpakking) in mijn kelder omdat we het niet gebruiken. En voor het eten neem ik iets mee dat zoet is. Ik bak het liefst op de laatste momentje iets, dus geen idee wat het wordt. Maar je kunt opschrijven dat ik met een zoete taart/gebak kom. Quote Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy
angela († maart 2025) Geplaatst: 12 januari 2016 Auteur Geplaatst: 12 januari 2016 Plastic bordjes graag en iets zoets is ook prima je hebt altijd lekkere baksels Komt Kim ook mee? Quote
appelvrouw Geplaatst: 12 januari 2016 Geplaatst: 12 januari 2016 Ik neem iig mispelgelei mee met stokbrood van le Fournill ( de lekkerste van het Gooi) en roomboter erbij. Verder vast nog wat anders, je hoort het.Voor Jorieke iets Frans..ik kijk ook nog wel. Ik zag met bij je openingstopic dat je ook bij gaat houden wie er komen, zal ik dat niet doen in een apart topic? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
JudithD Geplaatst: 12 januari 2016 Geplaatst: 12 januari 2016 Ik moet helaas mijn eerder gedane aanbod intrekken. Ik (we) komen niet de 16e. Quote It ain't what you do, it's the way that you do it
angela († maart 2025) Geplaatst: 13 januari 2016 Auteur Geplaatst: 13 januari 2016 Ik zag met bij je openingstopic dat je ook bij gaat houden wie er komen, zal ik dat niet doen in een apart topic? Is misschien wel makkelijker Quote
Old Rose Geplaatst: 13 januari 2016 Geplaatst: 13 januari 2016 wij komen ook weer graag. Wat ik ga maken weet ik nog niet. Maar ik meld het op tijd Quote ~ Waarom zou je kinderen wonderen gaan uitleggen terwijl je ze ook een tuin kunt laten aanleggen. ~
Goldfish Geplaatst: 13 januari 2016 Geplaatst: 13 januari 2016 De relatief vroege datum pakt voor mij dit jaar ongunstig uit ivm de lopende serie je-weet-wel. Toch doe ik mijn best te komen, maar kan dit niet eerder dan donderdag de 14de april laten weten. Quote
appelvrouw Geplaatst: 13 januari 2016 Geplaatst: 13 januari 2016 Is misschien wel makkelijker Gedaan: mtforumdag-16-4-16-geef-je-hier-op-t19405.html Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
pippi Geplaatst: 13 januari 2016 Geplaatst: 13 januari 2016 Zet mij er maar op voor een bak aardappelsalade en een bak pastatonijnsalade, koude wraps met zalm en een groot rood tafelkleed (het is iets tussen plastic en papier in). Boodschappen zal ik nog even naar kijken, dat laat ik nog weten. Wat zoet betreft wil ik wel een taart bakken, zal ik een spekkoek bakken? Omdat dat vrij machtig is kom je een heel eind qua porties. Quote
Groentjuh Geplaatst: 14 januari 2016 Geplaatst: 14 januari 2016 Wij komen graag weer, hopelijk met onze nieuwe aanwinst. Ze is dan 4 maanden, tijd voor de eerste moestuinlesjes lijkt me. Wie neemt de fruithapjes mee ? Wij nemen sowieso weer appeltaart mee. Quote “The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna
angela († maart 2025) Geplaatst: 14 januari 2016 Auteur Geplaatst: 14 januari 2016 Zet mij er maar op voor een bak aardappelsalade en een bak pastatonijnsalade, koude wraps met zalm en een groot rood tafelkleed (het is iets tussen plastic en papier in). Boodschappen zal ik nog even naar kijken, dat laat ik nog weten. Wat zoet betreft wil ik wel een taart bakken, zal ik een spekkoek bakken? Omdat dat vrij machtig is kom je een heel eind qua porties. Je hoeft niet (mag wel) zo veel mee te brengen hoor er is altijd genoeg eten en sommige laten wat later iets weten omdat ze nog na moeten denken. En als het me te lang duurt ga ik zeuren en mensen lastig vallen Omdat er best veel mensen komen vraag ik altijd of ze een grotere portie van iets mee brengen, zodat iedereen kan proeven.Tafelkleed zou fijn zijn mag hij dan bij Jorieke blijven? Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 14 januari 2016 Auteur Geplaatst: 14 januari 2016 Wij komen graag weer, hopelijk met onze nieuwe aanwinst. Ze is dan 4 maanden, tijd voor de eerste moestuinlesjes lijkt me. Wie neemt de fruithapjes mee ? Wij nemen sowieso weer appeltaart mee. Aangezien dat jij appeltaart meebrengt breng jij het fruithapje mee Leuk dat jullie er weer bij zijn. Quote
pippi Geplaatst: 14 januari 2016 Geplaatst: 14 januari 2016 Tafelkleed zou fijn zijn mag hij dan bij Jorieke blijven? Ja, zo bedoelde ik het ook. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 14 januari 2016 Auteur Geplaatst: 14 januari 2016 Ik heb je nu genoteerd voor aardappelsalade en een bak pastatonijnsalade, koude wraps met zalm en tafelkleed, goed? Quote
pippi Geplaatst: 14 januari 2016 Geplaatst: 14 januari 2016 Ik heb je nu genoteerd voor aardappelsalade en een bak pastatonijnsalade, koude wraps met zalm en tafelkleed, goed? Yep. En misschien spekkoek, maar dat dan onder voorbehoud, dus laat het maar uit de lijst. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 27 januari 2016 Auteur Geplaatst: 27 januari 2016 Ik schop hem even omhoog.Nog tijd zat! Quote
Ciska Geplaatst: 30 januari 2016 Geplaatst: 30 januari 2016 De thuiskok zal zoals altijd wel iets lekkers in elkaar flansen...hij weet alleen nog niet wat Ikzelf denk aan scones? Ook lekker met mispelgelei van appelvrouw? Oid? Iets hartigs en iets zoets. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 30 januari 2016 Auteur Geplaatst: 30 januari 2016 Die chocolade van vorige keer was anders zeer goed bevallen!!! Quote
Ciska Geplaatst: 30 januari 2016 Geplaatst: 30 januari 2016 hmmm wat was dat ook alweer? Help even herrineren?.....ouderdom he? Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 30 januari 2016 Auteur Geplaatst: 30 januari 2016 Chocolade rum tulband. Quote
Ciska Geplaatst: 30 januari 2016 Geplaatst: 30 januari 2016 Ah ja, nuweetkalweer Kan ik wel weer maken hoor, helemaal van choc of half.....met en zonder rum. Of beide tulband en scones U roept maar! Quote
appelvrouw Geplaatst: 30 januari 2016 Geplaatst: 30 januari 2016 Ik roep: Beiden!! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Ciska Geplaatst: 31 januari 2016 Geplaatst: 31 januari 2016 hahaha Nou opgelost, doen we beide..... Oh ja en met rum, bedoel ik de essence hoor...(zonder alcohol) Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 31 januari 2016 Auteur Geplaatst: 31 januari 2016 Ik noteer het mocht het toch nog anders zijn tegen die tijd hoor ik het nog wel. Quote
Ciska Geplaatst: 31 januari 2016 Geplaatst: 31 januari 2016 Jups, ....enne van de thuiskok zul je op het laatste moment wel horen wat ie gaat maken. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.