Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik kan nog plastic bordjes meenemen als nodig ? Staan al paar jaar (in de verpakking) in mijn kelder omdat we het niet gebruiken.

En voor het eten neem ik iets mee dat zoet is. Ik bak het liefst op de laatste momentje iets, dus geen idee wat het wordt. Maar je kunt opschrijven dat ik met een zoete taart/gebak kom.

Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)

Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy

Geplaatst:

Ik neem iig mispelgelei mee met stokbrood van le Fournill ( de lekkerste van het Gooi) en roomboter erbij. Verder vast nog wat anders, je hoort het.

Voor Jorieke iets Frans..ik kijk ook nog wel.

Ik zag met bij je openingstopic dat je ook bij gaat houden wie er komen, zal ik dat niet doen in een apart topic?

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

wij komen ook weer graag.

Wat ik ga maken weet ik nog niet. Maar ik meld het op tijd

~ Waarom zou je kinderen wonderen gaan uitleggen terwijl je ze ook een tuin kunt laten aanleggen. ~

Geplaatst:

De relatief vroege datum pakt voor mij dit jaar ongunstig uit ivm de lopende serie je-weet-wel. Toch doe ik mijn best te komen, maar kan dit niet eerder dan donderdag de 14de april laten weten.

Geplaatst:

Zet mij er maar op voor een bak aardappelsalade en een bak pastatonijnsalade, koude wraps met zalm en een groot rood tafelkleed (het is iets tussen plastic en papier in).

Boodschappen zal ik nog even naar kijken, dat laat ik nog weten.

Wat zoet betreft wil ik wel een taart bakken, zal ik een spekkoek bakken? Omdat dat vrij machtig is kom je een heel eind qua porties.

Geplaatst:

Wij komen graag weer, hopelijk met onze nieuwe aanwinst. Ze is dan 4 maanden, tijd voor de eerste moestuinlesjes lijkt me. Wie neemt de fruithapjes mee ?

Wij nemen sowieso weer appeltaart mee.

“The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna

Geplaatst:
Zet mij er maar op voor een bak aardappelsalade en een bak pastatonijnsalade, koude wraps met zalm en een groot rood tafelkleed (het is iets tussen plastic en papier in).

Boodschappen zal ik nog even naar kijken, dat laat ik nog weten.

Wat zoet betreft wil ik wel een taart bakken, zal ik een spekkoek bakken? Omdat dat vrij machtig is kom je een heel eind qua porties.

Je hoeft niet (mag wel) zo veel mee te brengen hoor er is altijd genoeg eten en sommige laten wat later iets weten omdat ze nog na moeten denken.

En als het me te lang duurt ga ik zeuren en mensen lastig vallen

Omdat er best veel mensen komen vraag ik altijd of ze een grotere portie van iets mee brengen, zodat iedereen kan proeven.

Tafelkleed zou fijn zijn mag hij dan bij Jorieke blijven?

Geplaatst:
Wij komen graag weer, hopelijk met onze nieuwe aanwinst. Ze is dan 4 maanden, tijd voor de eerste moestuinlesjes lijkt me. Wie neemt de fruithapjes mee ?

Wij nemen sowieso weer appeltaart mee.

Aangezien dat jij appeltaart meebrengt breng jij het fruithapje mee

Leuk dat jullie er weer bij zijn.

Geplaatst:
:thumbup:

Ik heb je nu genoteerd voor aardappelsalade en een bak pastatonijnsalade, koude wraps met zalm en tafelkleed, goed?

Yep. En misschien spekkoek, maar dat dan onder voorbehoud, dus laat het maar uit de lijst.

• 2 weeks later...
Geplaatst:

De thuiskok zal zoals altijd wel iets lekkers in elkaar flansen...hij weet alleen nog niet wat

Ikzelf denk aan scones? Ook lekker met mispelgelei van appelvrouw? Oid?

Iets hartigs en iets zoets.

Geplaatst:

Ah ja, nuweetkalweer

Kan ik wel weer maken hoor, helemaal van choc of half.....met en zonder rum.

Of beide tulband en scones

U roept maar!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...