Nasuada Geplaatst: 11 april 2016 Geplaatst: 11 april 2016 Hi, Ik las net je berichtje over de kruisbessenstekjes. Mocht je deze nog hebben dan houdt ik mij heel erg aanbevolen.Dit jaar heb ik niks gezaaid wel kan ik je blij maken met iets uit de supermarkt, Roept u maar Quote https://www.deblijehoeve.nl/
angela († maart 2025) Geplaatst: 11 april 2016 Auteur Geplaatst: 11 april 2016 Ik zal even kijken wat ik nog voor je kan doen.Ik heb eventueel ook nog een Japanse wijnbes zag ik mocht je daar interesse in hebben? Ja en iets terug vragen is ook nogal wat, ik zal eerst eens kijken wat ik alleemaal voor je heb. Quote
Nasuada Geplaatst: 11 april 2016 Geplaatst: 11 april 2016 Ja graag Ik kan je zelfgemaakte zeep geven en een aantal kleine zeskante jampotjes (leeg en nieuw) of chocola of zo?Ik heb ook nog een zakje pomedore tomaten gekocht in Italie (dicht en nieuw) Quote https://www.deblijehoeve.nl/
angela († maart 2025) Geplaatst: 13 april 2016 Auteur Geplaatst: 13 april 2016 Ik heb enkele gewortelde kruisbesstekken in een potje gedaan ik geloof 4 of 5 en een Japanse wijnbes plant in een tas, prikding was te lang voor in een pot. Goed? Als je iets terug wilt geven dan ben ik wel blij met een pak jam suiker die komt ieder jaar wel weer van pas? Maar als je niets meebrengt is het ook goed! Quote
weknow Geplaatst: 13 april 2016 Geplaatst: 13 april 2016 Hoe gaat het met je knolselder/zaailingen? Heb er nog een paar die ik voor je kan verspenen vrijdag. Laat je even weten of je er nog wilt. (Was voor de back-up ) Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
angela († maart 2025) Geplaatst: 13 april 2016 Auteur Geplaatst: 13 april 2016 Nou tot nu toe heb ik er nog geen vermoord.Maar ze bestaan nog maar uit 1 sprietje die net hun eerste driepuntige blaadje krijgen.Dus als die van jou al een stukje groter zijn dan graag en anders doe maar niet want dan is de overlevingskans ook niet groot Quote
Nasuada Geplaatst: 13 april 2016 Geplaatst: 13 april 2016 Dank je wel ik noteer de suiker Quote https://www.deblijehoeve.nl/
angela († maart 2025) Geplaatst: 14 april 2016 Auteur Geplaatst: 14 april 2016 Ik heb nog 3 soorten tomaten gezaaid:San mazzo miniCherry pruim oranjemini Kumato Deze breng ik mee voor de zaailingen tafel, ik heb vandaag echter minder tijd gehad dan ik dacht dus ik heb ze overgepot maar ze zijn nog niet gelabeld!Omdat ik hier ook geen tijd voor ga hebben even hier uitleg:Ze zitten in een doorzichtige beker met een sticker erop San mazzo mini rode stickerCherry pruim oranje gele stickermini Kumato groene sticker Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 14 april 2016 Auteur Geplaatst: 14 april 2016 Verder is de lijst nu gesloten! Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 15 april 2016 Auteur Geplaatst: 15 april 2016 Berijl heeft zich afgemeld ik heb nu een Egyptische ui over iemand interesse? Quote
Ciska Geplaatst: 15 april 2016 Geplaatst: 15 april 2016 Hey ja, neem maar voor mij mee.....heb je toevallig ook vrouwelijke borstels? Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 15 april 2016 Auteur Geplaatst: 15 april 2016 Ja die heb ik wel maar die blijven lekker hier wonen! Ik heb wel beren in de aanbieding? Zeugen misschien de volgende keer? Op dit moment zit er niets bij de beer omdat ik te veel beren heb zitten. Quote
Ciska Geplaatst: 15 april 2016 Geplaatst: 15 april 2016 Nope geen beren.....geen plek voor helaas. Nieuwe ronde, nieuwe kansen ik wacht af! Borstels zijn zoooooo leuk Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.