Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Krijg een sms dat de enveloppen toch nog toegekomen zijn. Morgenavond heb ik tijd, ik spreek verder af met Waaslander zodat het vlug kan gaan.

Wel een zeer trage werking van de postdiensten ofwel hebben ze gecontroleerd of het geen drugs zijn ofzo.

Geplaatst:
Wel een zeer trage werking van de postdiensten ofwel hebben ze gecontroleerd of het geen drugs zijn ofzo.

Eind vorig jaar ook omslag gehad die gecontroleerd was door douane (Nederland naar België) https://www.moestuinforum.nl/controle-douane-t19212.html Naar zat wel op 3 dagen in de bus, en was duidelijk te zien dat omslag gecontroleerd was. Belangrijkste is dat ze terecht zijn .

Klopt volgorde en deelnemers nog uit eerste bericht ? Kwestie om niet te moeten wachten op adresgegevens .

Geplaatst:

Ik ben blij dat het toch nog goed gekomen is.

Heeft iedereen het adres van de volgende in de lijst?

Simonvb

Waaslander

lovebug356

Mari

Wokfish

Dirk71

Geplaatst:

Heb wegens tijdgebrek forum eventjes niet meer kunnen volgen. En dus geen lijst kunnen opgeven wat ik heb en wat ik zou willen. Zitten er ook zaden in de enveloppe die niet gereserveerd zijn? Of zit er enkel in wat is afgesproken op het forum? Moest het zijn dat er enkel gereserveerde zaden inzitten, dan kan je me uit de loop halen om het te versnellen.

(Heb mijn gegevens ook doorgegeven aan Waaslander met dezelfde vermelding)

Geplaatst:

De eind omslagen van vorig jaar en bij mij komen de aangeboden zaden er in , gereserveerde zullen er niet meer inzitten enkel geen 100 boerentenen voor omvang en gewicht te beperken. Daarom lijkt het mij geen probleem.

Simon brengt zaterdag voormiddag de omslag dus maandag morgen gaat hij weer op de post.

Geplaatst:

Ik heb ook terug enkele soorten zaden bijgevoegd in de algemene enveloppe.

Heb er een aparte grotere gripzak bijgedaan met kleinere gripzakjes in ( naamkaartje voor Dirk71). Volgens mij is het geen probleem om daar ook nog wat zaadjes uit te halen (voor een plant zoals de grote physalis die 1-2m² breed wordt, heb je waarschijnlijk toch geen 30 zaden van nodig), zolang je maar genoeg overlaat voor diegene die het gevraagd heeft maar ik veronderstel dat iedere moestuinder dit wel wat kan inschatten.

Geplaatst:

Blij dat de envelop van start gegaan is

Heb het topic nog eens nagelezen...klopt het dat ik enkel voor Waaslander een apart gripzakje moet voorzien (paprika Ophelia, tomaat Black cherry en tomaat Noire de Crimée)? Als de envelop hier passeert, voeg ik ook nog wel wat toe...ben eigenlijk wel benieuwd wat er nog allemaal in zit...

Geplaatst:

Amaai, waar hebben die enveloppen rondgehangen :s ze zijn toch alle 2 aangekomen he? Kan je de stempeldatum lezen? gewoon om een idee te hebben waar ze dan ze lang gelegen hebben.

Geplaatst:

Het waren twee enveloppen. Enen enveloppe was gescheurd maar denk wel intacte inhoud, heb alles samen in 1 nieuwe grote enveloppe gedaan en zaterdag aan waaslander gegeven. Ik dacht dat stempel al op 27 januari was maar zou moeten zoeken in oud papier. Hopelijk dat het nu sneller gaat met de post.

Zelf ben ik voorstander van kiala. Een groter pakket en hier bij ons goede afhaalmogelijkheden. Nog geen problemen mee gehad.

Geplaatst:

Is juist terug op de post als postpakket. Ik hoop dat dit beter gaat zonder beschadigingen dan in 2grote omslagen die elke keer vernieuwd moeten worden. En pakket kun je volgen waar het zou moeten zijn (niet aangetekend)

Voor wokfish zit er nu ook een appart zakje in.

En mijn eigen zaden zijn natuurlijk bijgevoegd .

Geplaatst:

Tof.

Een enkele opmerking.

Ik vertrek maandag ochtend voor een week naar Israël om vissen aan te kopen.

ochiba2201280351454930413.jpg

Het gaat er dus om spannen dat ik op tijd het pakje ga krijgen.

Indien het pakje niet op vrijdag bij mij aankomt zal iedereen even op zijn honger blijven zitten vrees ik.

Niemand treft schuld. Het heeft gewoon wat langer geduurd eer we zijn kunnen starten.

Geplaatst:

Vrijdag zal denk ik inderdaad niet lukken, Dirk. Er zouden nog 3 mensen het pakket moeten krijgen voor het naar jou komt.

Bedankt voor de zaden, Waaslander!

Geplaatst:

@Mari nog eens in jouw lijstje gekeken en je mag anders voor mij een drietal zaadjes torentjesbloemkool in mijn enveloppe steken. Ziet er wel leuk uit.

Geplaatst:

Fijn, Mari! Veel plezier ermee

Dirk, ik kijk wanneer de doos hier is. Ik zal hem sowieso niet versturen voor vrijdag, maar het kan ook zijn dat ik hem pas maandag verstuur. Afhankelijk van wanneer de doos hier is

Geplaatst:

Prima.

Hier in Israël hadden we vorig jaar deze tijd sneeuw. Nu 27 graden en tegen vrijdag geven ze 32.

Zalig in de winter, maar ik begin echt te geloven dat de wereld om zeep is.

Geplaatst:

De zadendoos is vandaag vertrokken naar Wokfish. Track&trace is via pb verstuurd.

Door brand in de kattenopvang waar ik vrijwilligerswerk doe, is het mij niet gelukt om de doos eerder te versturen. Omdat het bijna allemaal zorgkatjes zijn en er eentje ontsnapt is bij de reddingsactie, heeft dit alles even meer voorrang gehad voor mij...Sorry dat jullie even moeten wachten hebben

Geplaatst:

Doos gisteren aangekomen! Kom echter vanavond pas thuis, dus dan kan ik hem pas bekijken

Vraagje: Hoe weet je dat de zadendoos afgeleverd is?

Antwoord; Wanneer de postbode je brievenbus omver rijdt.

Geplaatst:
Doos gisteren aangekomen! Kom echter vanavond pas thuis, dus dan kan ik hem pas bekijken

Vraagje: Hoe weet je dat de zadendoos afgeleverd is?

Antwoord; Wanneer de postbode je brievenbus omver rijdt.

Of was gleuf te klein voor pakket en dacht postbode deze zo te vergroten????

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...