Ga naar inhoud

Featured Replies

Geplaatst:

Deze week heb ik samen met mijn vader de kas achter in de tuin in elkaar gezet. Met ruim 13 m2 aan kasruimte is er genoeg ruimte om tomaten, komkommers etc. te telen. Ik kijk er nu al naar uit om lekker in de kas februari/maart te rommelen met het zaaigoed. Als je ooit twijfelt tussen een kas met een RAL-kleur of niet --> altijd doen.

De bedoeling is om de kas het gehele jaar te gebruiken. Of ik in januari/februari ook al wat kan doen, moet ik nog uitzoeken,

We zijn een gezin met 3 kinderen die al vanaf het begin "helpen" in de tuin en weten waar de groenten vandaan komen die ze eten. Met de hulp van overbuurman heb ik de afgelopen 8 jaar een hoop kennis opgedaan over tuinieren in de moestuin en alles wat daarbij komt kijken.

Dit is de kas vanaf de zijkant, waar aan de buitenkant in het voorjaar een rij aardbeien komen te staan:

IMG050828801451566212.JPG

De kas van de voorkant:

IMG051339341451566215.JPG

En daarnaast hebben we nog een stukje grond naast het huis voor de aardappelen, wortelen etc....

IMG050674441451566208.JPG

ps roteren foto lukt mij niet

Geplaatst:

Mooi hoor!

ps roteren foto lukt mij niet

Je bent niet de enige. Kijk even HIER

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.

Geplaatst:

Welkom.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Geplaatst:

Welkom, inderdaad mooie kas!

Geplaatst:

Prachtige kas! Daar gaan jullie vreselijk veel plezier aan beleven.

Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.

• 2 weeks later...
Geplaatst:

prachtige kas welkom

Geplaatst:

Welkom, ik ben jaloers

Geplaatst:

Welkom! En zoals al vaker gezegd, mooie kas

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic