Geplaatst: 31 december 201510 j Mijn Goede voornemens voor 2016 op tuingebied: Beter plannen, zodat we vaker en gevarieerder uit de tuin kunnen eten (de jaarplanner van Carol Klein heb ik al als hulpmiddel klaarliggen) Zo goed mogelijk gebruik maken van de zaden die ik nog heb, ik heb echt wel genoeg voorlopig voor de meeste zaken, Proberen om krul in de perziken e.d. zo veel mogelijk te beperken en proberen om de kruisbessluipwesp in de kiem te smoren. Het composteren beter onder de knie krijgen. Mijn moestuinwensen voor 2016: Tuinafscheiding aan de nu nog open kant Een (gemengde) haag aan de voorkant van het huis Misschien al wel kippen Heel misschien een kleine kas. Wat zijn jullie voornemens en wensen voor 2016 op tuingebied? Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
Geplaatst: 31 december 201510 j Altijd leuk om te lezen wat andermans / vrouws goede voornemens en wensen zijn. Goede voornemens voor 2016:Wederom een stuk tuin (onkruid / puinhoek van de vorige bewoners) moestuinklaar te maken.Meer zaden zelf winnen, zodat ik de succesnummers niet hoef te kopen.De grootste pompoen kweken voor de pompoenwedstrijd in het buurdorp. Heb van de winnaar van afgelopen jaar pompoenzaad hiervoor gekregen, ben erg benieuwd! Ga nu gekochte Atlantic Giant zaden kweken en de gekregen zaden, kijken wat grotere pompoenen geeft.Zaden winnen voor de vereniging waar ik lid van ben, die verzamelt bijzondere soorten zodat die niet verdwijnen. Wensen voor 2016:Een kas voor de tomatenVeel zaden kopen en ruilen, ondanks dat ik zelf eigenlijk wel genoeg heb voor de komende paar jaar. Een paar tuinboeken kopen die op mijn wensenlijst staan.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.