Geplaatst: 11 januari 201610 j Bescherm de kust tegen bouwplannen, teken nu HIER de petitie! Als ik bijvoorbeeld langs het strand van Scheveningen loop, dan weet ik één ding zeker: wat een spuuglelijk strand als ik het vergelijk met stranden die voor mij op fietsafstand zijn. Bijvoorbeeld bij Egmond, Bergen of Schoorl. Prachtige duinen waar je zó de hele dag rond zou kunnen fietsen. Ook prachtig om op een zomerse dag doorheen te fietsen richting het strand. Geen idee hoeveel er gebouwd zal worden nu het toegestaan is, er zal tenslotte nog genoeg duin overblijven. Maar beter het zekere voor het onzekere nemen: laat de duinen maar zoals ze nu zijn! Wat mij betreft krijgt de natuur voorrang, niet voor de economie. Nu waan ik me écht midden in de natuur, je merkt niks van de bewoonde wereld. Als je om het half uur in de duinen een klein vakantieparkje zou tegenkomen is dat toch anders. Kortom, teken de petitie! Bescherm de kust tegen bouwplannen, teken nu HIER de petitie! > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 12 januari 201610 j eens! strandfeestgebouwen bij ons...de rotonde en verkeerswirwar er achter is voor enkele miljoenen twee keer aangelegd wegens voortschrijdend inzicht...
Geplaatst: 12 januari 201610 j "voortschrijdend inzicht" Waar dit woord gebruikt wordt, lees ik al automatisch: "We hebben niet nagedacht" en daarna "zonder nadenken weer gereageerd op wat er allemaal meteen al fout ging". Verduisteringstaal van managers dus. In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Geplaatst: 12 januari 201610 j Ik ben het ook er mee eens dat de kust moet worden beschermt tegen bouw van huisjes windmolens enz.vind het geen pan zie nu ook op mooie dagen in de verte de windmolens staan en als ik de andere kant op ga zie ik huisjes waar ze 1200euro per week voor vragen.Ben vaak op het strand zeker als het weer goed visweer is voor staandwandvissen of als ik met een treknet op garnalen vis
Geplaatst: 12 januari 201610 j Ze hebben het plan om ong. 4000 vakantie/woningen/appartementen te bouwen langs de kustlijn, is toch niet normaal !!
Geplaatst: 17 januari 201610 j Och. Ze hadden / hebben toch ook plannen om een volledige nwe kustlijn neer te leggen daar ? Tussen Europoort en Scheveningen zeg maar, met binnenwateren voor extra recreatie en, meer bouw in de huidige duinen en dan aan de zeekant een geheel nieuw duinengebied voor de natuur ? Of zijn die plannen al weer afgeblazen inmiddels vanwege te duur. Ik was / ben wel vóór hoor. Laten we Nederland maar groter maken.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.