Geplaatst: 17 januari 201610 j Kwam dit net tegen en leek me wel aardig om te delen : http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/opvallend/stadslandbouw-kan-hoogstens-4percent-van-seattle-voeden/ar-BBoiSYR?ocid=spartandhp
Geplaatst: 21 januari 201610 j Best wel schokkend dat de mensen die in een stad wonen nooit zichzelf kunnen voeden...voor mij zou dat een beangstigend idee zijn. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 21 januari 201610 j Inderdaad, stedelingen moeten echt een volkstuincomplex zoeken die betaalbaar zijn of een alternatief.Hier om de hoek is sinds 2013 1300m2 stadslandbouw voor moestuinen gekomen, maar is tijdelijk. Maar er komt binnenkort een nieuw stuk vrij waar deze tuinen waarschijnlijk dan heen verhuisd als definitieve plek. Opzich woon ik in een vrij groene stadje met veel groen, alleen weinig volkstuinen of alternatieven. Volgens mij is dit gewoon meer voor de plattelanden..
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.