Geplaatst: 19 januari 20169 j Vorige week heb ik bij het vraag&aanbod forum onze kasconstructie, gebrekkige deur en glasroeden te koop aangeboden. Ik ben er van overtuigd dat er wel een handige doe-het-zelver is, die de constructie als startpunt gebruiken voor een goedkope zelfbouw kas. Glas hoeft immers ook maar weinig te kosten als je goed zoekt. De vraag is alleen, hoe vinden we zo'n persoon? Kent iemand hier toevallig iemand die een projectje als deze voor ogen heeft? Of zijn er nog andere middelen behalve Marktplaats.nl en dit nooit volprezen forum. Bedankt alvast! ~PeG ~ Vita rosa est ~
Geplaatst: 19 januari 20169 j Transport zou te duur zijn, beetje ver van Zwolle naar Aalter.Anders kon ik het wel gebruiken ja. Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Geplaatst: 19 januari 20169 j Wat zijn de gedemonteerde maten van de onderdelen , en in welke prijscategorie zit je te denken. Zwolle is voor mij ook aardig uit de richting anders had ik zeker wel interesse. Nu komt er toch al een aardig bedrag aan benzine bij
Geplaatst: 19 januari 20169 j Auteur Exacte maten? Die weet ik niet zo. De lengte is ongeveer 6 meter, dus de dakgoten ook. Breedte is zo'n 3.5 meter, dat is dan ook de lengte van de dwarsverbindingen. De hoogte van de palen moeten ongeveer 180-200 cm zijn, zonder de blokken. De prijs? 8 tientjes of zo? De prijs moet geen belemmering worden. Dan ga ik er van uit dat wij hem al gedemonteerd hebben. Jullie reacties bevestigen mijn vermoeden dat hier best interesse voor is. Bedankt! ~ Vita rosa est ~
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.