Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Ruillijstje Ciska MTFD 16 april

Featured Replies

Geplaatst:
Hey kibas....

Ja blijkbaar is de reis en het koude winderige weer toch te veel geweest voor de stekken...die van Angela hebben ook de geest gegeven. De stekken van Jet staan hier nog, en die doen het nog goed...geen tekenen van verval.... apart he?

Ze hebben niet allemaal de geest gegeven hoor de sharif en de Generous doen het tot nu toe wel geloof ik.

Geplaatst:
  • Auteur

Gelukkig maar.....en duimen maar. Lekker beschut tegen een Zuidmuur wegzetten en flink verwennen

Kom nu pas in actie in mijn tuin en moestuin....het was nat en koud...erg he?

Geplaatst:

@Ciska,

Leuk zo even te buurten op je tuin. Kopje thee erbij....

Hartelijk dank voor het meenemen van de plantjes van de MTFD en voor de framboos roze en oregano hot en spicy die ik van je kreeg. Ik ben echt benieuwd wat het wordt. Leuke aanvulling op wat ik heb aan fruit en kruiden. Wie heb ik nog wat boontjes voor je. Ik hoor het wel.

aangepast door Gast

met groene groet,

koolrabi

https://zolekkergezond.nl/

Geplaatst:
Hey kibas....

Ja blijkbaar is de reis en het koude winderige weer toch te veel geweest voor de stekken...die van Angela hebben ook de geest gegeven. De stekken van Jet staan hier nog, en die doen het nog goed...geen tekenen van verval.... apart he?

Ze hebben niet allemaal de geest gegeven hoor de sharif en de Generous doen het tot nu toe wel geloof ik.

Ik begin nu te twijfelen aan de laatst genoemde ze deden het wel maar volgens mij is de anti luis behandeling niet zo goed bevallen

Geplaatst:
  • Auteur

Waar spuit je mee? Ik spuit als het te erg is met water...met opgeloste groene zeep...

Geplaatst:

Ik had nog een fles van de action staan en die heb ik gebruikt.

Geplaatst:
  • Auteur

Auw!

Ik hoop dat ze erdoor heen groeien...vaak wel...zien de blaadjes er niet uit maar maken dan weer nieuwe blaadjes aan..

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ze doen het niet

En volgens mij gaat ook de cecile het begeven hij begint bruin te worden (die heb ik niet gespoten) staat nog in je potje durfde hem nog niet over te planten misschien al die regen van de afgelopen tijd?

Die andere gewortelde die ik van je had doet het wel goed wortels komen al onder het potje uit.

Maar zou je voor het geval dat dus ook de cecile nog een keer willen proberen?

De klimroos staat in bloei, die heeft ook nog volop knop. Ik zal hem eens een keer in zijn geheel op de foto zetten als ik er aan denk.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.