Goldfish Geplaatst: 1 maart 2016 Geplaatst: 1 maart 2016 Woensdag 2 maart (morgen) OF Zaterdag 5 maart (ik post dit nog) leg ik een bezoek af aan Vreeken (Dordrecht). Er valt veel goeds te zeggen over Vreeken, alleen de wachttijd voor afhandeling van online orders ligt in het piekseizoen (= nu) op 2-3 weken. Ik ben bereid om voor jullie inkopen te doen en deze de volgende dag op de post te gooien. Tegen vergoeding natuurlijk van het aankoopbedrag en de postzegels. Dat levert je dus zeker 2 weken tijdwinst op. Voorwaarden: - ik schaf alleen zaden aan die direct leverbaar zijn vanuit de winkel, ik ga dus geen zaken nabestellen- de artikelen mogen niet erg groot zijn daar alles in 1 of 2 rugzakken/tassen moet passen. Een paar keer 15 liter paddenstoelenbroed gaat dus niet lukken.- je krijgt per mail een ingescande kopie van de kassabon Wil je van mijn aanbod gebruik maken stuur dan een PB met jouw wensen en het postadres. groetVincent Quote
Goldfish Geplaatst: 2 maart 2016 Auteur Geplaatst: 2 maart 2016 Woensdagmiddag (= vandaag) kruip en sluip ik door het winkeltje van Vreeken. Mocht ik nog iets voor iemand meenemen dan kan dat tot ongeveer 15uur worden opgegeven. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 2 maart 2016 Geplaatst: 2 maart 2016 Bedankt voor het zakje dat je voor me kocht! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Goldfish Geplaatst: 2 maart 2016 Auteur Geplaatst: 2 maart 2016 Vanmiddag bij Vreeken geweest, dus mijn aanbod vervalt. Quote
Rustavi Geplaatst: 4 maart 2016 Geplaatst: 4 maart 2016 Bedankt voor de zaadjes... In perfecte staat ontvangen... Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.