Nadi Geplaatst: 2 april 2016 Geplaatst: 2 april 2016 De envelop is weer onderweg naar volkstuintje. ik vond het leuk zo te ruilen. Kijk nu al uit naar de volgende ronde. Quote
WestlandseGrunneger Geplaatst: 7 april 2016 Geplaatst: 7 april 2016 ... ook wat gesloten zakjes (Syngenta) ... Lekker gesloten laten die Syngenta zakjes. Riekt naar Monsanto. Volgens mij zei ik Syngenta, niet Monsanto. En wat zou er dan mis zijn met Monsanto? De GMO's zijn in Europa niet toegestaan.. Quote In de kas, kan alles! Groeten, WG aka Rick
Nadi Geplaatst: 7 april 2016 Geplaatst: 7 april 2016 Ik heb wel zaadjes gepakt van de syngenta zakjes. Weet er niet genoeg van om er tegen te zijn ben benieuwd naar de meloen de zaadjes zijn roze... Ps. De envelop is eergister aangekomen bij volkstuintje Quote
Jenneke Geplaatst: 7 april 2016 Geplaatst: 7 april 2016 Heeft Japie101 envelop C al ontvangen? Bloemenkoningin heeft hem op 1 april al verstuurd. Hij is toch niet kwijt? Quote
Tanja65 Geplaatst: 7 april 2016 Geplaatst: 7 april 2016 Wendy, enig idee wanneer ik de envelope kan verwachten? Ik kijk elke dag de postbode zowat mijn huis in Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Zadenenvelop HQ Geplaatst: 8 april 2016 Auteur Geplaatst: 8 april 2016 Hebben jullie geen track&trace codes gekregen?Zullen niet al drie tegelijk kwijt zijn, daar gaan wij heel positief van uit. Hopelijk komt iedereen na een drukke week, dit weekend melden dat de envelop is verstuurd/aangekomen. Quote Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018
Nadi Geplaatst: 8 april 2016 Geplaatst: 8 april 2016 Die van noord-Zuid ligt gewoon veilig bij volkstuintje.... Quote
japie101 Geplaatst: 8 april 2016 Geplaatst: 8 april 2016 Ik heb sinds gisterenavond de envelop in mijn bezit, gaat na het weekend naar de volgende. Quote als het niet kan zoals het moet, dan moet het zo als het kan
volkstuintje Geplaatst: 8 april 2016 Geplaatst: 8 april 2016 Envelop vandaag doorgestuurd naar Samantha Groeten Quote
SamanthaP Geplaatst: 8 april 2016 Geplaatst: 8 april 2016 Super, da's goed te lezen, zo vlak voor t weekend Quote
pippi Geplaatst: 8 april 2016 Geplaatst: 8 april 2016 Ik heb wel zaadjes gepakt van de syngenta zakjes. Weet er niet genoeg van om er tegen te zijn ben benieuwd naar de meloen de zaadjes zijn roze... Volgens mij geeft de kleur aan met welk middel de zaden behandeld zijn? http://www.nvvt-nederland.nl/dico/UserFiles/Downloads/2014-05-20%20Coating%20Nature,%20de%20fascinerende%20wereld%20van%20zaden%20-%20F.%20Tetteroo%20-%20Incotec.pdf Quote
sugarlevi Geplaatst: 9 april 2016 Geplaatst: 9 april 2016 Volgens mij zegt het vooral iets over welke pigmenten gebruikt zijn voor de kleuring. En daar kan een bepaalde zaadleverancier natuurlijk per soort coating een bepaalde kleur meegeven.Kan nogal wat in zo'n coating gaan, vulling voor de handelbaarheid van het zaad, hormonen, voedingsstoffen en andere stimulerende middelen, bacteriën en schimmels en eventueel zaad-en gewasbeschermende middelen. Soms krijgt het een kleurtje mee, zodat de beestjes het niet opeten. Die snappen het vaak niet meer als zaad blauw of paars is. Dan worden ze als oneetbaar gezien. Quote "I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor ... and surviving"Colonel Kurtz
SamanthaP Geplaatst: 9 april 2016 Geplaatst: 9 april 2016 De envelop kwam hier vanmiddag binnen! Zit ontzettend veel in, leuk! De volgende in t rijtje is almond/suus. Naar wie mag de envelop? Quote
sugarlevi Geplaatst: 10 april 2016 Geplaatst: 10 april 2016 Ik gok Almond, aangezien Suus twee van de enveloppen recent heeft doorgestuurd.Kun jij Almond een bericht sturen? Quote "I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor ... and surviving"Colonel Kurtz
Tanja65 Geplaatst: 11 april 2016 Geplaatst: 11 april 2016 Ik heb nog steeds niets ontvangen. Heb wenwolf op 1 april een berichtje gestuurd, en afgelopen zaterdag nog een, die is wel gelezen maar er gebeurt verder niets. Ik baal geweldig, toen ik niet binnen twee dagen (!) op een pb reageerde werd ik zonder pardon overgeslagen in de doorstuurlijst, en er pas later weer tussen gezet. Maar ik zit nu al anderhalve week voor jan doedel te wachten. Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Jenneke Geplaatst: 11 april 2016 Geplaatst: 11 april 2016 Had je dit ook al gemeld bij HQ als ik jou was stuurde ik maar vast een pb naar de volgende. Want dit is inderdaad niet de bedoeling volgens mij. Quote
Nathanya Geplaatst: 11 april 2016 Geplaatst: 11 april 2016 Het gaat erom dat de envelop nog bij Wenwolf is of nog onderweg zonder t&t. Pb naar de volgende heeft dan niet zoveel nut. @Tanja, ik snap je frustratie. Ik had net een hoop zaden in de envelop gedaan... Quote
Zadenenvelop HQ Geplaatst: 12 april 2016 Auteur Geplaatst: 12 april 2016 Ik heb een berichtje naar Wenwolf gestuurd. Zij is recent nog online geweest. Dus dat komt vast goed! Quote Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018
Tanja65 Geplaatst: 13 april 2016 Geplaatst: 13 april 2016 Heb inmiddels de envelop binnen! Zal mijn best doen voor het weekeind weer op de bus te krijgen, anders maandag. Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Nathanya Geplaatst: 13 april 2016 Geplaatst: 13 april 2016 Jippie!! Veel plezier met struinen!! Quote
SamanthaP Geplaatst: 15 april 2016 Geplaatst: 15 april 2016 Na mij zijn almond/suus aan de beurt. Op aangeven van almond zal ik de envelop na dit weekend naar suus versturen. Er zat zoveel in, ik kon haast niet kiezen Quote
Jenneke Geplaatst: 17 april 2016 Geplaatst: 17 april 2016 Omdat ik nog steeds niets van japie101 gehoord heb, heb ik hem net een pb gestuurd met het voorstel de envelop bij hem af te halen.Afwachten dus maar weer Quote
sugarlevi Geplaatst: 18 april 2016 Geplaatst: 18 april 2016 Fijn Jenneke, ik wilde al net via het Zadenenvelop HQ account een pb gaan versturen. Ik hoop dat je snel wat van hem hoort. Quote "I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor ... and surviving"Colonel Kurtz
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.