Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
... ook wat gesloten zakjes (Syngenta) ...

Lekker gesloten laten die Syngenta zakjes. Riekt naar Monsanto.

Volgens mij zei ik Syngenta, niet Monsanto. En wat zou er dan mis zijn met Monsanto? De GMO's zijn in Europa niet toegestaan..

In de kas, kan alles!

Groeten, WG aka Rick

Geplaatst:

Ik heb wel zaadjes gepakt van de syngenta zakjes. Weet er niet genoeg van om er tegen te zijn ben benieuwd naar de meloen de zaadjes zijn roze...

Ps. De envelop is eergister aangekomen bij volkstuintje

Geplaatst:

Hebben jullie geen track&trace codes gekregen?

Zullen niet al drie tegelijk kwijt zijn, daar gaan wij heel positief van uit.

Hopelijk komt iedereen na een drukke week, dit weekend melden dat de envelop is verstuurd/aangekomen.

Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018

Geplaatst:

Ik heb sinds gisterenavond de envelop in mijn bezit, gaat na het weekend naar de volgende.

als het niet kan zoals het moet, dan moet het zo als het kan

Geplaatst:

Volgens mij zegt het vooral iets over welke pigmenten gebruikt zijn voor de kleuring.

En daar kan een bepaalde zaadleverancier natuurlijk per soort coating een bepaalde kleur meegeven.Kan nogal wat in zo'n coating gaan, vulling voor de handelbaarheid van het zaad, hormonen, voedingsstoffen en andere stimulerende middelen, bacteriën en schimmels en eventueel zaad-en gewasbeschermende middelen.

Soms krijgt het een kleurtje mee, zodat de beestjes het niet opeten. Die snappen het vaak niet meer als zaad blauw of paars is. Dan worden ze als oneetbaar gezien.

"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor ... and surviving"

Colonel Kurtz

Geplaatst:

Ik gok Almond, aangezien Suus twee van de enveloppen recent heeft doorgestuurd.

Kun jij Almond een bericht sturen?

"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor ... and surviving"

Colonel Kurtz

Geplaatst:

Ik heb nog steeds niets ontvangen. Heb wenwolf op 1 april een berichtje gestuurd, en afgelopen zaterdag nog een, die is wel gelezen maar er gebeurt verder niets. Ik baal geweldig, toen ik niet binnen twee dagen (!) op een pb reageerde werd ik zonder pardon overgeslagen in de doorstuurlijst, en er pas later weer tussen gezet. Maar ik zit nu al anderhalve week voor jan doedel te wachten.

* er komt altijd weer een nieuwe lente *

Geplaatst:

Het gaat erom dat de envelop nog bij Wenwolf is of nog onderweg zonder t&t. Pb naar de volgende heeft dan niet zoveel nut.

@Tanja, ik snap je frustratie. Ik had net een hoop zaden in de envelop gedaan...

Geplaatst:

Heb inmiddels de envelop binnen! Zal mijn best doen voor het weekeind weer op de bus te krijgen, anders maandag.

* er komt altijd weer een nieuwe lente *

Geplaatst:

Omdat ik nog steeds niets van japie101 gehoord heb, heb ik hem net een pb gestuurd met het voorstel de envelop bij hem af te halen.

Afwachten dus maar weer

Geplaatst:

Fijn Jenneke, ik wilde al net via het Zadenenvelop HQ account een pb gaan versturen. Ik hoop dat je snel wat van hem hoort.

Colonel Kurtz

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...