karins70 Geplaatst: 12 maart 2016 Geplaatst: 12 maart 2016 Ik heb wel zin om dit weekend te beginnen met rozen en vlinderstruiken snoeien, maar ik twijfel een beetje ivm de nachtvorst. Wat denken jullie? Quote
MartinH Geplaatst: 12 maart 2016 Geplaatst: 12 maart 2016 Ik heb m'n rozen en de vlinderstruik vorig weekend gesnoeid, ze zien er nog goed uit, geen ingevroren stompjes. Quote mijn moestuin http://www.martinsmoestuin.nl
karins70 Geplaatst: 12 maart 2016 Auteur Geplaatst: 12 maart 2016 Ik waag het er ook maar op, ben al volop bezig. Ik heb nu tijd en het is lekker zonnig. Quote
Bit Geplaatst: 13 maart 2016 Geplaatst: 13 maart 2016 Prima tijd het nu te doen. Helemaal niks mis mee. Snoei je een roos nu, zal met een week of 3 de roos pas op de slapende knoppen de nieuwe groei zó ver hebben dat een grote vorst schade zou doen. Dan zitten we al in april. In april krijgen we óók nog vorst ja, maar die zal niet heel veel meer zijn dan wat nachtvorst. Prima dus. Vlinderstruiken gaan er bij mij ook nu af ja. Deels heb ik het al gedaan. Kunnen allemaal best wat hebben hoor. Lavendel nu beter nog niet. net ff 1 of 2 weken wachten ( beter was het afgelopen zomer al te hebben gedaan, maja, veel mensen doen het liever in het voorjaar ) Salvia's doe ik nu nog niet. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.